اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

بخش «فیلم‌ زیر ۵ دقیقه» به جشنواره بزرگ صالح افزوده شد

دبیر جشنواره بزرگ صالح با اشاره به افزوده شدن بخش ویژه برای فیلم‌های زیر ۵ دقیقه به این جشنواره گفت: از ایده‌هایی که قابلیت فیلم شدن دارند و از فیلترهای بخش ارزیابی ما عبور کنند، حمایت مالی می‌کنیم.

بخش «فیلم‌ زیر ۵ دقیقه» به جشنواره بزرگ صالح افزوده شد

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، جشنواره بزرگ صالح به منظور با محوریت امامزاده صالح (ع) تجریش از اواسط اسفندماه آغاز به کار کرد و قرار بود مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا نیمه اردیبهشت باشد که با توجه به استقبال هنرمندان مهلت ارسال آثار تا نیمه خرداد تمدید شد.

رسول صانعی، دبیر جشنواره بزرگ صالح در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش مستند و فیلم کوتاه پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: آثار ارسالی باید از ۵ تا ۳۰ دقیقه باشند تا مورد ارزیابی و داوری قرار گیرند که البته با توجه به اینکه برخی از هنرمندان اقدام به ارسال فیلم‌هایی زیر پنج دقیقه کرده‌اند، در نظر گرفتیم بخشی جداگانه نیز برای این آثار در نظر بگیریم.

وی از اضافه شدن بخش فیلم‌های زیر پنج دقیقه به جشنواره بزرگ صالح خبر داد و افزود: با مساعدت و همراهی مدیر این جشنواره از این پس هنرمندان می‌توانند ایده و فیلم‌های زیر پنج دقیقه را نیز به جشنواره ارسال کنند تا در بخش ویژه‌ای مورد داوری قرار گیرد.

صانعی ادامه داد: جشنواره صالح در بخش فیلم‌های زیر پنج دقیقه از ایده‌هایی که قابلیت فیلم شدن را دارند و از فیلترهای بخش ارزیابی ما عبور کنند، حمایت مالی نیز خواهد کرد.

دبیر جشنواره صالح درباره محورهای این جشنواره خاطر نشان کرد: جشنواره بزرگ صالح در محورهای سیره، نحوه شهادت امامزاده صالح (ع) و تاریخ ساخت بقعه مبارکه، کرامات حضرت، تحلیل توحید و امامت و رابطه آنها، برکات عبادات و توسلات ویژه هنرمندان در سه بخش اساتید دانشگاه و دانشجویان مرتبط با علوم دینی، حوزویان و همچنین دبیران آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در پایان جشنواره بزرگ صالح، به سه نفر اول هر بخش به ترتیب ۳۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول