اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری بدل‌اندازان سکه‌های تقلبی در دامغان

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری دو کلاهبردار با اعتراف به پنج فقره بدل‌اندازی سکه‌های تقلبی در طلافروشی‌های این شهرستان خبر داد.

دستگیری بدل‌اندازان سکه‌های تقلبی در دامغان

سیدرضا علوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان اظهار کرد: در پی اعلام وقوع چند فقره بدل‌اندازی سکه‌های تقلبی در طلافروشی‌های مرکز شهرستان دامغان، بلافاصله اقدامات اولیه مأموران انتظامی در این راستا آغاز شد.

وی به بررسی‌های میدانی، اطلاعاتی و تخصصی عوامل کلانتری مرکزی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در اقدام هوشمندانه پلیس هم‌دست متهم اصلی که رابطه خویشاوندی با هم داشته‌اند، حین مراجعه به یکی از طلافروشی‌های شهر برای دریافت مانده وجه دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان به بازجویی‌های فنی و تخصصی مأموران انتظامی در این خصوص اشاره کرد و گفت: عامل اصلی جرم که به پایتخت کشور متواری شده بود، با همکاری فرد دستگیرشده و اقدام به‌موقع مأموران انتظامی به‌محض ورود به شهرستان دامغان شناسایی و دستگیر شد.

علوی با بیان اینکه مجرم اصلی اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بوده است، در تحقیقات تکمیلی پلیس به پنج فقره بدل‌اندازی سکه‌های تقلبی در طلافروشی‌های دامغان اعتراف کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول