اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

فرناندو:مقابل پرسپولیس از نظر پرسینگ خوب بودیم/زمان بندی حملات را کنترل می کنیم

سرمربی تیم فوتبال اف.ث گوا در نشست خبری قبل از رویارویی با پرسپولیس ایران شرکت کرد.

فرناندو:مقابل پرسپولیس از نظر پرسینگ خوب بودیم/زمان بندی حملات را کنترل می کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست خبری سرمربی تیم فوتبال اف.ث گوا هند امروز انجام شد. برای این منظور وی به همراه  برناندون فرناندس در این نشست قبل از رویارویی با پرسپولیس حضور یافت.

فرناندو ابتدا در مورد وضعیت و آمادگی بازیکنانش گفت:شرایط سخت است. برای همه تیم ها هم سنگین است. چون ما 6 بازی در 20 روز می کنیم. در این حالت خیلی مهم است که کل کادر بازیکنان تیم آماده باشند. این موردی است که ناشی از تاثیرات به جای مانده از شیوع کروناست.

او  که تیمش 2 شب قبل مقابل پرسپولیس ایران 2 بر یک باخت و فرداشب دیدار برگشت را انجام می دهد، افزود:بله. من در مورد چند چیز از عملکرد تیمم خوشحال هستم. خوشحال از این که در برخی زمان های بازی در پرسینگ خوب کارکردیم.

فرناندو تصریح کرد: البته از نظر زمان بندی حملات، خوب در این بازی نبودیم. حالا مهم است که این نکات را در نظر بگیریم و کنترل کنیم.

مربی گوا در ادامه بیان کرد:روحیه و نگرش باشگاه و خواسته بازیکنان ما در رختکن این است که برنده هر بازی شویم. با این حال اکنون در لیگ قهرمانان آسیا هستیم که بازی های سنگین و دشواری هستند.

فرناندو در مورد تیمش همچنین عنوان کرد: بعد از بازی در رختکن به بازیکنانم گفتم که برای بازی بعدی آماده می شویم. امیدواریم تلاش های انجام گرفته برای ریکاروی روحی مثبت باشند. این را هم می دانیم که در لیگ قهرمانان هستیم و باید در زمینه کسب امتیازات پیشرفت کنیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول