اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۲۶ بیمار کرونایی در کرمانشاه وضعیت وخیم دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۱۵۰ نفر از بیماران کرونایی استان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت هستند که ۲۶ نفر آن‌ها حال وخیم دارند.

۲۶ بیمار کرونایی در کرمانشاه وضعیت وخیم دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه ستاد کرونا استان کرمانشاه امروز در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه به ریاست هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

محمودرضا مرادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ابتدای این جلسه از روند صعودی بیماری کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: هم‌اکنون ۸۶۳ بیمار مربوط به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۵۰ نفر از این تعداد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت هستند ۲۶ نفر آن‌ها با وصل به دستگاه ونتیلاتور حال وخیم دارند.

در این جلسه همچنین درخواست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای اطعام نیازمندان به‌صورت غذای گرم مطرح شد که با توجه به شرایط کرونا اطعام به شکل غذای خشک انجام شود که این مورد پس از بررسی‌ها و گفت‌وگو در ستاد کرونا به این نتیجه رسیدند که جلسه‌ای را با مسئولین کمیته امداد در میان بگذارند و نتیجه به ستاد کرونا اعلام شود.

در این جلسه همچنین طرح عدم برگشت چک‌های اصناف از سوی بانک‌ها از جمله مواردیی بود که امروز در جلسه ستاد کرونایی استان در حضور استاندار مطرح شد که مقرر شد این طرح به‌صورت کارشناسی شده به ستاد ملی کرونا کشور پیشنهاد شود.

کمک به مشکلات مهدهای کودک با تخصیص و تخفیف ۶ درصدی از دیگر طرح‌های پیشنهادی بود که مقرر شد این مورد هم با توجه به بحث کارشناسی و خروجی مهدهای کودک‌ اگر شغل باشد می‌توان کمک کرد در غیر این‌صورت نمی‌توان کمک کرد.

گفتنی است حدود ۳۲۰ مهد کودک در استان وجود دارد که حدود ۲ هزار و ۵۰۰ شغل در این زمینه را پوشش می‌دهند که بالغ بر ۱۵ ماه است که تعطیل شده‌اند.

باباملکی، رئیس ورزش و جوانان کرمانشاه نیز در ادامه اشاره‌ای به متضرر شدن باشگاه‌ها با توجه به بحث اعمال محدودیت‌ها داشت و گفت: باشگاهها هم متضرر شده از بسته‌های حمایتی برخوردار شده‌اند، ولی متأسفانه الان مشکل بازپرداخت اقساط را دارند.

همچنین با تصویب ستاد کرونایی استان، برگزاری امتحانات نهضت سواد‌آموزی بصورت تک نفر و یک آزمون خواهد بود در صورت تمایل امکان برگزاری آزمون در منزل هم وجود دارد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول