اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ضرورت بهره‌مندی حداکثری از کلینیک‌های درمان سرپایی

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: بهره‌مندی حداکثری از کلینیک‌های درمان سرپایی بهترین راه کمک به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ است.

ضرورت بهره‌مندی حداکثری از کلینیک‌های درمان سرپایی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز حسن بهرامی؛ مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان به همراه  طوس کیانی؛ مسئول امور بیماری‌های معاونت درمان و مولود شعبانپور؛ مدیر دفتر پرستاری استان از بخش‌های مختلف بیمارستان‌های استان بازدید کردند تا از نزدیک در جریان ارائه خدمت به بیماران قرار گیرند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت‌های کادر درمان و همدلی و همراهی کارکنان و مسوولان بیمارستان‌ها اظهار کرد: این همدلی‌ها می‌تواند دانشگاه و کادر درمان را در ارائه خدمت مطلوب به بیماران در این شرایط سخت شیوع کرونا یاری کند.

حسن بهرامی با بیاک اینکه متاسفانه با قرار گرفتن استان همدان در وضعیت قرمز و افزایش روند مراجعه به مراکز درمانی تخت‌های بیمارستان‌های استان پر شده است گفت: راه‌اندازی کلینیک‌های درمان سرپایی، از بهترین راه‌های کمک به بیماران مبتلا به کووید و مدیریت تخت‌های موجود است.

وی راه کاهش تعداد بیماران بستری و برون رفت از پیک چهارم را در رعایت دستو العمل ها و پروتکل‌های بهداشتی دانست و افزود: امیدواریم با رعایت حداکثری آحاد جامعه در آینده نزدیک شاهد روند نزولی ابتلا به کرونا در استان باشیم.

در این جلسه پیرامون نحوه حفظ ظرفیت بستری و ارائه خدمت بهتر به بیماران بدحال بر اساس پروتکل ابلاغی معاونت درمان وزارت بهداشت بحث‌و تبادل نظر شد و قرار شد پزشکان تا حد امکان درمان بیماران به صورت سرپایی را در دستور کار قرار دهند و بیماران نیازمند را نیز به استفاده از داروی تزریقی با تشکیل پرونده موقت، یاری کنند.

در این جلسه بیماران و همراه آنها نیز مسائل و مشکلات خود را با مدیر درمان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول