اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۰ واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد/افتتاح ۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان دولت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۰ واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد/افتتاح ۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین کلانتری استاندار، حجت الاسلام و المسلین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه، نگین تاجی رئیس کل دادگستری و جمعی از مدیران در استان برگزار شد.

کلانتری در این آئین، گفت:  عملکرد استان در حوزه مسکن در دولت تدبیر و امید حدود 2 برابر 35 سال گذشته بوده است.
وی با اشاره به اینکه در این دولت 35 هزارمین واحد مسکن روستایی محرومان مقاوم سازی شده است، خاطرنشان کرد: تا پایان دولت 3 هزار و 400 واحد مسکن محرومان به بهره برداری می رسد.
 
کلانتری  با اشاره به اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج با محدودیت زمین رو به رو هستیم، اظهار داشت: چهار هزار و 400 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان احداث می ‌شود.
وی افزود: از این تعداد واحد دو هزار واحد توسط ستاد اجرایی فرمان امام، هزار واحد توسط بنیاد مسکن و مابقی توسط سایر نهادها احداث می‌ شود.
کلانتری خاطرنشان کرد: در طرح بازآفرینی شهری جزو 3 استان برتر کشور هستیم و تاکنون 35 هزار واحد در استان مقاوم سازی شده است که از این تعداد 15 هزار واحد معادل 50 درصد در دولت تدبیر و امید مقاوم سازی شده است.
 
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در خصوص نوسازی و بازسازی واحدهای آسیب دیده از سیل و زلزله در کهگیلویه و بویراحمد قدم های بزرگی برداشته شده است، ابراز کرد: 3 هزار و 700 واحد مسکونی در شهرستان دنا باید بازسازی شود.
 
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی 3 هزار و 500 واحد مسکن محرومان را از اردیبهشت ماه سال گذشته آغاز کردیم، بیان کرد: از این تعداد 3 هزار و 200 واحد تکمیل شد و منتظر اتمام عملیات اجرایی 300 واحد باقی مانده هستیم.

کلانتری افزود: در طی مراسمی این 3 هزار و500 واحد مسکن محرومان روستایی را واگذار می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه از تعداد بیش از 16 هزار واحد مسکن مهر تا پایان دولت قبل تنها 39 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، تصریح کرد: 60 درصد مابقی پیشرفت این پروژه در دولت تدبیر  و امید اجرایی شد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول