اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

با جرائم خشن قاطعانه برخورد خواهد شد/ شکایت ۷ مالباخته از سارقان موتورسوار در مشهد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با تأکید بر برخورد قاطعانه با جرائم خشن که نظم و امنیت عمومی را خدشه‌دار می‌کنند، گفت: تاکنون ۷ مالباخته از سارقان موتورسواری که اخیراً در مشهد دستگیر شدند، شکایت کردند.

با جرائم خشن قاطعانه برخورد خواهد شد/ شکایت ۷ مالباخته از سارقان موتورسوار در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، اسماعیل رحمانی با اشاره به حادثه تیراندازی به یک سارق موتورسوار اظهار کرد: قطعاً با جرائم خشن که نظم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کند برخورد قانونی خواهد شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به انتشار تصاویری از حادثه تیراندازی به سمت یک دستگاه موتورسیکلت در فضای مجازی در روزهای اخیر افزود: این تصاویر مربوط به جریان تعقیب قانونی نیروهای ضابط بسیج است که شاهد نشر آن در فضای مجازی هستیم.

وی ادامه داد: با عنایت به وصول اخبار متعدد مبنی بر وقوع سرقت‌های به عنف و تهدید با سلاح، کیف‌زنی و موبایل قاپی در محدوده قاسم‌آباد و اطراف آن دستور مقتضی به ضابطین عام و خاص جهت شناسایی افراد دخیل در ماجرا داده شد که در یک اقدام عملیاتی، ضابطین بسیج متوجه سرقت به عنف از نوجوان ۱۷ ساله توسط دو نفر راکب و سرنشین موتورسیکلت آپاچی شده و اقدام به تعقیب و گریز نموده و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح با شلیک گلوله نسبت به توقف دو نفر موتورسیکلت‌سوار که مرتکب جرم شده بودند، اقدام می‌شود.

سرپرست دادسرای ناحیه ۶ مشهد  یادآور شد: جرم روی‌داده مشهود بوده و گزارش آن به مرجع قضایی ارسال و دستورات لازم قضایی نیز صادرشده و پرونده در حال طی مراحل تحقیقات مقدماتی است.

رحمانی خاطرنشان کرد: پس از انجام شناسایی سارقان؛ ۷ نفر از مالباختگان از راکبان موتورسیکلت شکایت کرده‌اند.

وی ابراز کرد: اقدامات انجام‌شده از سوی ضابطین بسیج در چارچوب موازین قانونی بوده و بررسی‌ها نشان می‌دهد در این جریان، مقررات به‌کارگیری سلاح رعایت شده است.

گفتنی است؛ پس‌ از این رویداد یکی از متهمان تحت مراقبت‌های پزشکی بوده و متهم دیگر برای ادامه تحقیقات در اختیار نیروی انتظامی قرارگرفته و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول