اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مأموریت سپاه حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: سپاه حافظ منافع انقلاب اسلامی در سراسر جهان است.

مأموریت سپاه حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید حمزه محقق‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم با تمام وجود در عرصه‌ها حضور فعال دارند، گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها در جامعه امروزی زبان گویای مردم هستند و باید با حفظ احترام مطالبه‌گر حق و حقوق مردم باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه کارنامه سپاه در عرصه‌های گوناگون را پرافتخار خواند و تصریح کرد: این نهاد انقلابی با این پشتوانه می‌تواند دستاوردهای بزرگتری را برای نظام و مردم هدیه کند.

وی گفت: فلسفه وجودی سپاه صرفاً یک نهاد نظامی نبوده و یک نهاد ارزشی است که در هر زمان و مکان  برای حفظ انقلاب و امید آفرینی ملت نقش ایفا خواهد کرد.

محق‌ زاده با اشاره به اینکه  نظیر سپاه را در هیچ نقطه ای از دنیا نداریم افزود: ممکن است در برخی کشورها وظیفه شبیه بسیج داشته باشند اما هیچ وقت ماموریت‌های کلان سپاه را ندارند.

وی عنوان کرد: سپاه حافظ منافع انقلاب اسلامی در سراسر دنیاست و در این میان وظیفه ذاتی سازمان بسیج سازمان مستضعفان مقابله با جنگ نرم است.

محقق زاده با اشاره به اینکه سپاه خار چشم دشمنان است، یادآور شد: وقتی در بحث افراد، شخصیت‌ها و سازمان‌های تحریم شده همواره نام سپاه و سپاهیان وجود دارد نشان از آن دارد که سپاه وظیفه  و رسالت خود را به خوبی دارد انجام می دهد.

دیدار خبرنگاران با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران برگزار شد.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول