اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتشار فایل صوتی ظریف نشان داد که عده‌ای در حال بازی با منافع ملی هستند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور با بیان اینکه انتشار فایل صوتی ظریف باعث ایجاد تردید در تیم مذاکره کننده ایران بوجود آورده است زیرا عده‌ای با این کار با منافع ملی بازی کردند گفت: مجلس اهانت به شهید حاج قاسم سلیمانی را پیگیری می‌کند.

انتشار فایل صوتی ظریف نشان داد که عده‌ای در حال بازی با منافع ملی هستند

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فایل صوتی محمد جواد ظریف اظهار داشت: تفکر لیبرال و نئولیبرال‌ها اجرای افکار غربگرایانه است. نمی‌توانیم بپذیریم رئیس دستگاه دیپلماسی به حاج قاسم سلیمانی اهانت کند. این در حالی است که همه ملت ایران سپهبد شهید را باور داشته و مکتب او را پیگیری می‌کنند و به هیچ وجه نمی‌پذیریم که فردی به نام ظریف تاریخ را تحریف کند؛ هر چند که توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان زیاد بوده است؛ به نظر می‌رسد اهانت به حاج قاسم تنها به این فایل محدود نیست. 

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی خود را فدای ملت ایران و مردم مظلوم فلسطین، سوریه، عراق، یمن و افغانستان و ... کرده است و هیچکس حق ندارد به این مرد و چهره جهانی اهانتی کند و ما این اهانت را نمی‌بخشیم. 

حدادی با اشاره به ضبط این فایل صوتی در یک پروژه خاص در مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری است، تصریح کرد:‌ در این مرکز افرادی مسئله‌دار فعال هستند و چرا تا به حال توجه جدی به این مرکز از سوی مسئولان نشده است.

وی اظهار داشت: روحانی، جهانگیری،‌ ظریف و آشنا باید درباره اظهارات اخیر و بویژه انتشار فایل صوتی پاسخگو باشند زیرا مجلس اجازه نخواهد داد عده‌ای با منافع کشور بازی کنند.

نماینده ساوجبلاغ در مجلس گفت: با انتشار فایل صوی ظریف، تردید جدی در مورد صلاحیت تیم مذاکرات کننده هسته‌ای ایران بوجود آمده است؛ ضمن اینکه چه تضمینی وجود دارد که در مذاکرات زد و بندی صورت نگیرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول