اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سپاه پرچمدار فرهنگ حسینی و عاشورایی است

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: جوانان مومن و انقلابی در سپاه با بهره‌گیری از فرهنگ حسینی و عاشورای و با اخلاص و ایمان، قدم در راه شهدای کربلا و دفاع مقدس گذارده‌اند.

سپاه پرچمدار فرهنگ حسینی و عاشورایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یداله بوعلی با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه، گفت: نهاد الهی سپاه که بر اساس تدبیر خردمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تاسیس شد و در طول بیش از چهار دهه از عمر این انقلاب همواره در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه همواره بعنوان نهادی پیشرو در عرصه هایی که وارد شده مطرح بوده است، گفت: این پیشرو بودن و پیش برنده بودن علاوه بر اینکه الگویی برای سایر نهادها و سازمان هاست بلکه می توان آن ها را بعنوان مولفه های سرزندگی و نشاط و روحیه و تفکر انقلابی سپاه نظر گرفت. 

وی با بیان اینکه سپاه پرچمدار فرهنگ حسینی و عاشورایی است، گفت: امروز جوانان مومن و انقلابی در سپاه با بهره گیری از فرهنگ حسینی و عاشورای و با اخلاص و ایمان قدم در راه شهدای کربلا و دفاع مقدس گذارده اند. 

فرمانده سپاه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت:  این شهید بزرگوار نمونه و شاخصه پاسدار انقلاب اسلامی است که در ولایتمداری، بصیرت و شجاعت سرآمد و الگوی رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت در سراسر جهان است و راه و فرهنگی که این شهید بزرگوار بنیان نهاده همان راه سعادت در زندگی دنیوی و اُخروی است که باید مورد توجه نسل نوجوان و جوان کشور قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به چند بُعدی بودن ماموریت ها و خدمات سپاه، گفت: برای نمونه امروز تمام ظرفیت های سپاه و بسیجیان استان فارس با تمام توان در کنار کادر بهداشت و درمان قرار گرفته و برای نجات جان مردم و مقابله با ویروس کرونا به میدان وارد شده اند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول