اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

هیچ افزایش قیمتی در مسکن مهر پردیس نداشتیم/ تحویل روزانه ۳۰۰ واحد در فازهای مختلف

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه شهریور ماه پرونده مسکن مهر پردیس به غیر از ۷ هزار واحد به پایان می‌رسد، گفت: قیمت‌های دریافتی از متقاضیان مسکن مهر مانند گذشته بوده و هیچ تغییر و یا افزایش قیمتی در پروژه‌های مسکن مهر پردیس وجود نداشته‌ است.

هیچ افزایش قیمتی در مسکن مهر پردیس نداشتیم/ تحویل روزانه ۳۰۰ واحد در فازهای مختلف

سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس درباره پیگیری سوژه‌های ثبت شده مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با عناوین (افزایش مجدد آورده ساکنین و خریداران ثانویه مسکن مهر پردیس)، (درخواست پول اضافه مسکن مهر پردیس صدای خریداران را درآورد) و (درخواست تحویل فاز ۸ مسکن مهر پردیس) اظهار کرد: طی دو و سه ماه اخیر هیچ‌گونه مصوبه جدیدی برای افزایش قیمت وجود نداشته و قصدی هم برای این موضوع نداریم.

وی گفت: قیمت‌های دریافتی از متقاضیان مسکن مهر مانند گذشته بوده و هیچ تغییر و یا افزایش قیمتی در پروژه‌های مسکن مهر پردیس وجود نداشته‌ است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: هیچ‌کدام از افزایش قیمت‌های قبلی نیز شامل حال متقاضیان اولیه مسکن مهر نشده است و منابع حاصل از این مصوبات و محل افزایش قیمت‌ها صرف تکمیل این پروژه عظیم می‌شود.

هدایت ادامه داد: هم اکنون عملیات اجرایی تمام پروژه‌های مسکن مهر با منابع دولتی در دست تکمیل و پیشرفت است و دولت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان سوبسید اختصاص داده تا کمکی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس باشد.

وی در خصوص تحویل واحدهای مسکن مهر بیان کرد: به صورت روزانه واحدهای مسکن مهر در تمام فازها و پروژه‌ها تحویل متقاضیان می‌شود و حدود ۷ هزار واحد بابت کسری واحدها تنها پروژه‌هایی که به مرحله تحویل نرسیده که عملیات اجرایی آن از سال ۹۹ آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: باقی پروژه‌های مسکن مهر پردیس در مرحله تکمیل و تحویل است و روزانه ۳۰۰ واحد در فازهای مختلف تحویل متقاضیان می‌شود و کارهای تحویل مانند گذشته در حال انجام و خللی در آن وجود نداشته است.

هدایت تأکید کرد: تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس تا شهریورماه امسال ادامه دارد و کار تحویل واحدها به غیر از ۷ هزار واحد اشاره شده به اتمام می‌رسد و ان شاءالله پرونده مسکن مهر به آخر خواهد رسید.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول