اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تجلیل از حافظان قرآن کریم در قلعه‌گنج

محفل انس با قرآن و تجلیل از حافظان کل قرآن کریم در شهرستان قلعه‌گنج برگزار شد.

تجلیل از حافظان قرآن کریم در قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام محمد کرمی امشب در حاشیه همایش و محفل نورانی تجلیل از حافظان کل قرآن کریم شهرستان قلعه‌گنج اظهار کرد: ثمره ۸ سال فعالیت موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) قریب چهل حافظ کل قرآن کریم بوده و هزاران حافظ در اجزاء مختلف رشته‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید و مفاهیم قرآن آموزش دیده‌اند، در حال حاضر به‌دلیل شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل‌ها، کلاس‌ها به‌صورت نیمه‌حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

مدیر موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) شهرستان قلعه‌گنج بیان کرد: در این محفل نورانی از خانواده جهادگر قرآنی شهید دانیال سالاری به‌همراه  ۴۰ حافظ کل قرآن کریم  و ۵ قاری تجلیل شد که حافظان و قاریان سنی و شیعه به تلاوت قرآن پرداختند و مهمانان ویژه این مراسم امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج و امام جمعه اهل سنت شهر رمشک و حجت‌الاسلام نیک‌نفس مسئول دفتر قرآن و عترت جنوب بودند.

حجت‌الاسلام احمد نجنو امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج گفت: موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) شهرستان قلعه‌گنج یک الگو جهت نشر و ترویج فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور است که الحمدالله با تربیت حافظان کل قرآن در شهرستان کارنامه بسیار درخشانی دارد و باید جهت پیشبرد کارهای قرآنی از این موسسه الگو گرفت.

وی افزود : نخستین منادی وحدت میان امت اسلامی قرآن کریم است که مسلمانان باید با پناه بردن به قرآن قلب‌های خود را به هم نزدیک کنند و ماه نزول قرآن بهترین فرصت است که با قرآن مأنوس شویم و با تدبر در آیات الهی زندگی‌های خودمان را نورانی کنیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول