اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ربیعی: مستحق باخت نبودیم/ روی غافلگیری گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مقابل نفت مسجد سلیمان مستحق باخت نبودیم، اما به هرحال این فوتبال است.

ربیعی: مستحق باخت نبودیم/ روی غافلگیری گل خوردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ربیعی پس از شکست یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: این برد را به مسجد سلیمانی‌ها تبریک می‌گویم. ما در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم و مالکیت 60 به 40 در اختیار ما بود. در نیمه دوم ما بودیم که بازی را تهاجمی شروع کردیم و موقعیت‌هایی را داشتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم اولین توپی که مسجد سلیمان دقیقه 70 روی دروازه ما آورد، همان وارد گل شد. بعد از این گل به نوعی پیچ‌های عقب خود را بازتر کردیم که نفتی‌ها یکی دو موقعیت دیگر هم گیرشان آمد. اواخر مسابقه فشار را بیشتر کردیم و یک توپ به تیرک زدیم و یکی دو توپ هم دروازه آنها دفع کرد.

سرمربی تیم مس رفسنجان تاکید کرد: مستحق باخت نبودیم، اما به هرحال این فوتبال است. برنامه آنها هم این بود که بتوانند حداقل امتیاز را داشته باشند و جانانه جنگیدند. ما هم خوب لایه های دفاعی آنها را باز کرده بودیم، اما واقعا غافلگیر شدیم و گل خوردیم. در کل روز خوب ما نبود.

ربیعی با اشاره به قضاوت بازی گفت: داوری کار خود را درست انجام داد و بازی اصلا مشکل بیرونی نداشت و کاملا فنی بود. در مجموع  روندی که می‌بینم این است که هر دو تیم روزهای خوبی را در آینده خواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول