اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی پیکان: آلومینیوم فقط با پنالتی می‌توانست به ما گل بزند/می‌توانستیم برنده باشیم

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم آلومینیوم برای گلزنی به ما هیچ راهی غیر از پنالتی نداشت.

مربی پیکان: آلومینیوم فقط با پنالتی می‌توانست به ما گل بزند/می‌توانستیم برنده باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین اینانلو پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: با صحبت‌هایی که قبل از بازی تارتار انجام داد با یک استراتژی از قبل تعیین شده کارمان را شروع کردیم و طبق همان تاکتیک به گل هم رسیدیم.

وی ادامه داد: در بین دو نیمه تارتار در رختکن به بازیکنان گوشزد کرد که امکان دارد از چه ناحیه‌ای گل دریافت کنیم، اما عدم تمرکز بازیکنان ما در خط دفاعی موجب شد تا حریف به پنالتی برسد؛ البته باید صحنه خطا را ببینیم تا متوجه شویم پنالتی بود یا خیر. به هر حال گل خوردیم و فکر می‌کنم تیم اراک هیچ راه دیگری غیر از پنالتی برای گل زدن  به ما نداشت. متاسف شدیم که گل خوردیم، چون می‌توانستیم این بازی را ببریم و دست پر زمین را ترک کنیم، اما فقط موفق به کسب یک امتیاز شدیم.

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: داوری مشکلی نداشت که بخواهم درمورد آن صحبت کنم. تنها یک صحنه پنالتی وجود داشت که باید بازهم فیلم بازی را ببینیم تا به نتیجه برسیم. ما از صحنه دور بودیم و نمی توانیم در شرایط کنونی اظهارنظر قاطعی داشته باشیم. 

اینانلو درخصوص نیمه دوم این بازی، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بازهم با تاکتیکی که داشتیم کار را پیش بردیم. با توجه به اینکه یک بر صفر پیش بودیم کمی عقب‌نشینی کردیم و منتظر ضدحملات بودیم تا به حریف ضربه بزنیم، اما با بدشانسی ما، تیم حریف به پنالتی رسید. تیم اراک از نیم فصل اول شرایط خیلی خوبی داشت و ما در بازی رفت هم بازی سختی با آنها داشتیم. خطیبی تیم خوبی جمع کرده و حالا هم منصوریان توانسته به شرایط این تیم سروسامان دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول