اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص 2 دستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری قلعه رئیسی

دو دستگاه خودروی آتش نشانی به امور نقلیه شهرداری قلعه رئیسی اضافه شد.

اختصاص 2 دستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری قلعه رئیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، فیض الله آبرود شهردار قلعه رئیسی با بیان اینکه در سالهای گذشته یکی از عمده مشکلات بخش چاروسا کمبود خودروی آتش نشانی در شهرداری قلعه رئیسی بود تصریح کرد: در بسیاری از آتش سوزی های سالهای گذشته این کمبود وسایل آتش نشانی کاملا مشهود بود.

وی افزود: در سال های گذشته با پیگیری های صورت گرفته یک دستگاه خودرو هوندا آتش نشانی به این شهرداری اختصاص داده شد و با رایزنی های مجدد یک دستگاه خودرو نیسان آتش نشانی هم به خودروهای آتش نشانی این شهرداری اضافه گردید.

شهردار قلعه رئیسی با بیان اینکه در کنار خودرو آتش نشانی جدید یک دستگاه نیسان هم جهت حمل وسایل آتش نشانی اضافه گردید یادآور شد: خرید دو دستگاه نیسان برای آتش نشانی شهر قلعه رئیسی از محل اعتبارات عمرانی ماده 10 بحران صورت گرفت این در حالی است که در سال 97 هم یک دستگاه خودروی آتش نشانی با رایزنی های صورت گرفته از طریق سازمان شهرداری ها خریداری شد.

آبرود با تقدیراز حمایت ها و پیگیری های شورای شهر خرید و تجهیز امکانات آتش نشانی را از لوازم ضروری برای بخش چاروسا دانست.

به گزارش فارس؛ به دلیل فاصله 70 کیلومتری شهر قلعه رئیسی از مرکز شهرستان تجهیز و خرید وسایل آتش نشانی برای حوادثی همچون آتش سوزی ها نیاز ضروری بود.

 

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول