اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ولایتمداری و ایثار؛ شاکله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه پاسداران الگوی ولایتمداری و ایثار هستند، گفت: امروز سپاه و عملکرد درخشان آن به عنوان الگویی برای جبهه مقاومت اسلامی و تمام ملت‌های مظلوم جهان در راستای مبارزه با استکبار جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

ولایتمداری و ایثار؛ شاکله سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام محمودی زاده با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن چیزی که به عنوان مولفه مهم و تاثیرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از سایر نیروهای نظامی جهان متمایز می کند، معنویت و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی الگوی ولایتمداری و ایثار هستند، گفت: مدافعان حرم اهل بیت(علیهم السلام) همچون شهدای دفاع مقدس، سردمدار ولایتمداری و ایثار هستند و در بین این شهدای والامقام شهدای پاسدار به عنوان گواه انقلابی‌گری و شهادت‌طلبی همه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره به نقش موثر سپاه در خنثی نمودن توطئه هایی که بر علیه انقلاب اسلامی طراحی شده و می شوند، اظهار داشت: هر گاه تهدید متوجه انقلاب اسلامی شده است نیروهای انقلابی سپاه در کمترین زمان برای مقابله با آن تهدیدات به میدان آمده و در امتحان الهی سربلند شده اند.

وی با اشاره به نقش سپاه در ترویج فرهنگ انقلابی، گفت: بدون شک یکی از عرصه های فعالیت این نهاد حوزه مهم فرهنگ و هنر و ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی است.

حجت الاسلام محمودی زاده خاطرنشان کرد: امروز سپاه و عملکرد درخشان آن به عنوان الگویی برای جبهه مقاومت اسلامی و تمام ملت های مظلوم جهان برای مبارزه با استکبار جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول