اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فقدان ثبات قیمت‌های مواد اولیه بزرگترین مشکل صنعت چاپ

رئیس اتحادیه چاپخانه داران ‌و صنوف وابسته استان قم نبود ثبات قیمت قیمت‌های مواد اولیه را بزرگترین مشکل صنعت چاپ ذکر کرد و گفت: انتظار کاهش قیمت کاغذ وجود نداشت ولی تولیدکنندگان انتظار دارند قیمت‌ها ثباتی داشته باشد.

فقدان ثبات قیمت‌های مواد اولیه بزرگترین مشکل صنعت چاپ

مجتبی محمودیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه اکنون بالغ بر ۴۵۰ واحد زیر مجموعه صنعت چاپ در استان قم فعال است، اظهار کرد: در ۶ ماهه دوم سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ شرایط بهتر بود و صنعت چاپ استان طی این مدت و به ویژه سه ماهه چهارم سال گذشته شرایط به طور نسبی خوبی داشت.

وی عدم ثبات قیمت را مهمترین مشکل در زمینه صنعت چاپ ذکر کرد و گفت: ماده اصلی کسب و کار ما کاغذ است که قیمت آن فوق العاده بالا است. متأسفانه نرخ دستمزدها را به دلیل شرایط نامطلوب اقتصادی و رقابت زیاد نمی‌توانیم تغییر دهیم. 

رئیس اتحادیه چاپخانه داران ‌و صنوف وابسته استان قم نوسان قیمت‌های مواد اولیه را بزرگترین مشکل صنعت چاپ ذکر کرد و گفت: انتظار کاهش قیمت کاغذ وجود نداشت ولی تولیدکنندگان انتظار دارند قیمت‌ها در همان سطح که دی ماه بر اساس آن قیمت تمام شده را محاسبه و قیمت عرضه محصولات را تعیین کردند باقی بماند.

وی خاطرنشان کرد: تولید کننده نگران است که محصولش را نتواند بفروشد بنابراین انتظار این است که از جانب سیاست گذاران اقتصادی و صنعتی در توزیع به موقع و حفظ ثبات قیمت مواد اصلی از جمله کاغذ همکاری بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/۷۸۰۰۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول