اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

AFC: تراکتور قدرتمندتر از نمایش‌های اخیرش است / طلسم تساوی باید شکسته شود

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از دیدار تراکتور و نیروهوایی از لزوم برد برای شاگردان خطیبی نوشت و به تمجید از این تیم پرداخت.

AFC: تراکتور قدرتمندتر از نمایش‌های اخیرش است / طلسم تساوی باید شکسته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امشب در چارچوب مرحله چهارم گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تراکتور از ساعت 19 و 30 دقیقه به مصاف نیروهوایی عراق خواهد رفت. تراکتور هر 3 بازی گذشته خود را با تساوی به پایان برده و اکنون با 3 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش امروز خود از لزوم پیروزی تراکتور در این مسابقه صحبت کرد و نوشت: تراکتور باید تساوی‌های خود را به برد بدل کند.

AFC نوشت: زمانی که محمد عباس زاده مقابل پاختاکور در هفته اول 2 گل به ثبت رساند این گونه می‌آمد که تراکتور اولین پیروزی خود را در بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا پس از سال 2016 به ثبت می‌رساند ولی این اتفاق رخ نداد و ازبک‌ها 3 بار در 13 دقیقه گل زدند و بازگشتی خوب داشتند. البته تراکتور به بازی بازگشت و توانست یک گل بزند و بازی به تساوی کشیده شود. از آن زمان تراکتور در هر 2 مسابقه خود مقابل شارجه و نیروهوایی دیگر گل نزد و نتوانست مثل بازی اول کار کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از قرار داشتن تراکتور در رده دوم نوشت و مدعی شد که این تیم می‌تواند در لیگ برتر فوتبال ایران نیز به نایب قهرمان تبدیل شود.

AFC نوشت: با اینکه در رده دوم گروهی تراکتور قرار دارد ولی اصلا این مسئله کافی نیست و تراکتور باید بتواند امتیازهای بیشتری کسب کند. آنها یک بار دیگر مقابل نیروهوایی بازی می‌کنند و باید بتوانند تساوی را به پیروزی تبدیل کنند. آنها به نظر قوی‌تر از 2 بازی آخرشان می‌رسند و قدرتمندتر به نظر می‌آیند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول