اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

واکنش رئیس علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در مورد نیروهای قراردادی/یزدانپناه: حاشیه‌ درست می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بکارگیری نیروی قراردادی در بیمارستان‌ها واکنش نشان داد.

واکنش رئیس علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در مورد نیروهای قراردادی/یزدانپناه: حاشیه‌ درست می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در نشست ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد نماینده سپاه فتح در ستاد کرونا به سرکشی از بیمارستان های استان اشاره کرد و گفت: بیمارستان جلیل بین ۷۰ تا ۸۰ تخت آماده بهره‌برداری دارد که باید مشکل نیروی انسانی آن برآورده شود که اگر به پیکه جدی برخورد کنیم مشکلی برای آنها پیش نیاید.

وی گفت: تعداد ۲۰۰ نیرو از نیروهای پرستار و ماما که می توانند همکاری داشته باشند آماده خدمت هستند که نهایتا چند نفر از آنها به کار گرفته شند که عدد قابل قبول نیست.

این مسئول گفت: ۳۶ نفر از بیماران بیمارستان جلیل از دهدشت به بیمارستان جلیل مراجعه کردند که نشان دهنده مشکلات در آن بیمارستان است.

ساداتی گفت: در بیمارستان باشت مشکل اطلاع رسانی در روستاها را داریم چرا که باید در ورودی و خروجی های این شهرستان راه‌اندازی بیمارستان و تجهیز آن اطلاع‌رسانی شود تا مردم از راه اندازی بیمارستان باشت اطلاع داشته و به آنجا مراجعه کنند.

پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت: درمان سرپایی در بیمارستان امام سجاد شروع شده در جلیل نحوه ارائه خدمات مورد رضایت ما نیست در عین حال نیروی تامین اجتماعی و 32 نیروی خودمان و تعداد نیروهای ستادی را ابلاغ زده‌ایم تا به بیمارستان بروند و شروع به کار کند که متاسفانه شروع به کار انجام شده بود این وضعیت را به تخلفات معرفی خواهیم کرد.

وی گفت: اکنون در یاسوج مشکلی نیست اما معتقدیم نیروهای قراردادی حاشیه در آینده درست می‌کنند چرا که به دنبال استخدام هستند بنابراین تحت هیچ شرایطی سعی نمی‌کنیم که نیروهای قراردادی جذب کنیم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول