اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فرآیند تاییدصلاحیت داوطلبان انتخابات در گچساران در حال انجام است/داوطلبان به شایعات توجه نکنند

فرماندار گچساران گفت: تاکنون نامه رد و یا تایید به کاندیداها ابلاغ نشده و خبرهای درج شده در فضای مجازی با عنوان اطلاعیه تایید و یا عدم تایید صلاحیت های نامزدهای انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی گچساران تنها یک شایعه است.

فرآیند تاییدصلاحیت داوطلبان انتخابات  در گچساران در حال انجام است/داوطلبان به شایعات توجه نکنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  مدتی است که در فضای مجازی  استان خبری مبنی بر رد و یا تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات  شورای اسلامی شهر  ومیاندوره مجلس شورای اسلامی منتشر که در این زمینه فرماندار گچساران با گفت‌وگویی که با رسانه‌ها داشت بر این شایعه سازی‌های   خاتمه داد.

 علیرضا اتابک در این باره اظهار کرد: انتخابات  دارای فرآیندهای قانونی و این فرایند در گچساران در حال انجام است.

 وی ادامه  داد: اعضای هیات نظارت بر انتخابات تا تاریخ 18 اردیبهشت فرصت دارند تا  تایید یا عدم تایید داوطلبان انتخابات را به هیات نظارت استان  اعلام کنند.

 فرماندار گچساران گفت: تاکنون  خبری در زمینه  تایید و یا عدم تایید صلاحیت  داوطلبان  اعلام نشده  است.

اتابک گفت: تا به این لحظه هیچ‌گونه نامه رد و یا تاییدی به کاندیداها ابلاغ نشده و خبرهای  درج شده در فضای مجازی با عنوان اطلاعیه تایید و یا عدم تایید صلاحیت های نامزدهای انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی گچساران تنها یک شایعه است.

وی  با بیان اینکه مردم به شایعات توجه نکنند گفت: این بد اخلاقی ها در فضای مجازی و دامن زدن به آن موجب کاهش مشارکت ها و تضییع حقوق کاندیداها می شود که مردم باید از انتشار و بازنشر این پیام ها پرهیز کنند.

 فرماندار گچساران با تاکید بر اینکه به دنبال شناسایی شایعه پراکنان انتخابات گچساران هستیم گفت:  در حال حاضر فرآیندهای قانونی انتخابات در حال شکل گیری  است و نباید با شایعه سازی نظم انتخاباتی را برهم زد.

 اتابک در ادامه به  وضعیت قرمز کرونایی گچساران اشاره کرد و گفت:  شهروندان از هرگونه تجمع  در نشست‌های انتخاباتی، سیاسی، عزا و عروسی به جد  خودداری کنند.

 وی ادامه داد:  دعوت کنندگان تجمعات انتخاباتی به دادستانی معرفی می شوند و در این رابطه تاکنون چندین پرونده تشکیل شده است.

فرماندار گچساران  خاطرنشان کرد: خط قرمز ما سلامتی مردم است  و در این زمینه با هیچ کسی تعارف نداریم .

اتابک افزود:  با توجه به شرایط شهرستان و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس جهش یافته کرونا با هرگونه تجمع انتخاباتی برخورد می شود، چرا که محدودیت ها  از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام شده است.

 وی ادامه داد: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا مدتی است که صنوف مشاغل خود را تعطیل و از مصوابات ستاد کرونا تکمین کرده و این صحیح نیست وقتی صنوف تعطیل می شوند در شهرستان نشست‌های انتخاباتی برگزار شود.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول