اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

250معلم نمونه گچساران تجلیل می‌شوند

رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: امسال همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم از 250 معلم نمونه شهرستانی، منطقه ای و استانی تجلیل می‌شود.

250معلم نمونه گچساران  تجلیل می‌شوند

ایوب مقیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امسال همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم  از 250 معلم نمونه شهرستانی، منطقه ای و استانی براساس شاخص های کیفی تجلیل به عمل می‌آید.

وی با اشاره به نحوه انتخاب معلمان نمونه در سال های قبل براساس شاخص های کمی، بیان کرد: امسال نحوه ارزیابی معلمان  بر اساس رتبه های کسب شده استانی و کشوری در زمینه های مختلف بوده  است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: مراسم بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه در سال گذشته  در حالی برگزار شد که شیوع بیماری کرونا شرایط خاصی را رقم زد.

مقیمی عنوان کرد: امسال هم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا  مراسم تجلیل از معلمان نمونه این شهرستان در فضای مجازی  برگزار خواهد شد.

 وی تصریح کرد: تمام روزهای سال روز معلم است و  با توجه به شیوع ویروس کرونا از سال گذشته تاکنون جایگاه معلم هر روز بیش از گذشته برای همه جامعه شناخته شد.

 رئیس آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: هفته معلم فرصت و بهانه مناسبتی برای گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های این انسان‌های ارزشمند و گرانقدر است.

 مقیمی  افزود: شغل معلمی برگرفته از رسالت انبیاست و مقام معلم از دیدگاه قرآن کریم بسیار رفیع، ارزشمند و قابل احترام و دانش‌آموزان بهترین سرمایه های کشور هستند و بدون شک آینده ایران اسلامی با پیشرفت علمی دانش‌آموزان گره خورده است.

 به گزارش فارس،  شهرستان گچساران دارای بیش از 25 هزار دانش آموز در مقاطع مختلفی تحصیلی است که از سوی یکهزارو ۸۰۰ معلم به علم آموزی مشغول هستند.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول