اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

طولانی کردن مذاکرات هسته‌ای، سیاست طرف امریکایی است

امام جمعه فارسان گفت: حضور موذیانه آمریکا در حاشیه نشست وین، بدین خاطر است تا با گذر زمان به اشکال مختلف در نشست ورود کند و عملا 1+4 را تبدیل به 1+5 کند.

طولانی کردن مذاکرات هسته‌ای، سیاست طرف امریکایی است

حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای نباید فرسایشی باشد،گفت: حضور موذیانه آمریکا در حاشیه نشست وین، بدین خاطر است تا با گذر زمان به اشکال مختلف در نشست ورود کند و عملا 1+4 را تبدیل به 1+5 کند. 

امام جمعه فارسان ادامه داد: هدف دیگر آن‌ها، خسته کردن ایران در شرایط حساس کنونى و در آستانه انتخابات است تا به‌تدریج علاوه بر برجام هسته‌اى برجام‌هاى دیگر را در پایان به آن گره بزنند.

وی با اشاره به اینکه زمزمه‌ توافق قوى‌تر حکایت از این هدف شوم دارد، افزود: آن‌ها چشم به انتخابات 28 خردادماه دارند و درصدد طولانى کردن دوره مذاکرات هستند تا بدانند در دولت آینده به کدام جریان سیاسى مواجه هستند.

ملک‌پور با بیان اینکه تمام تحریم‌ها باید رفع شود، اضافه کرد: این هم مطالبه رهبر انقلاب است که یک گام بلند در تداوم مذاکرات محسوب مى‌شود و ما بر این باوریم الان زمان تحقق این مهم است.

وی پیوند انتخابات و سیاست خارجى را خطرناک عنوان کرد و توضیح داد: باز کردن پاى سیاست خارجى به انتخابات مى‌تواند با دوقطبى کردن روابط خارجى، منافع ملى را به‌خطر بیندازد.

امام جمعه فارسان گفت: پیوند زدن سیاست خارجى به انتخابات، باعث مى‌شود دیگر مسائل مهم و حیاتى کشور که نیاز به تمرکز و توجه دارد دیده نشده و هیچ‌گاه حل نشود. 

وی در ادامه با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات، افزود: آنچه در انتخابات کاملا محسوس است، مسئله مشارکت حداکثری است که تبدیل به دغدغه اصلی جریان انقلاب و جریان ضدانقلاب شده است.

مسئله مشارکت دغدغه جریان ضدانقلاب است

ملک‌پور با بیان اینکه از یک طرف جریان ضدانقلاب با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها اعم از توطئه‌های خارجی و تحرکات نفاق داخلی، سعی در بی‌رونقی انتخابات دارد، اضافه کرد: در مقابل جریان انقلابی در جنگی ترکیبی و البته نامتقارن با راهبردهای انقلابی و الهی خویش سعی دارد این بار نیز مشارکتی حداکثری در تاریخ انتخابات انقلاب اسلامی ثبت نماید.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان ملت ایران پی برده‌اند اگر بتوانند پیوستگی و وحدت ملی را بر هم بزنند بدون شلیک حتی یک گلوله، امکان پیروزی وجود دارد، اظهارداشت: بنابراین وجود سرمایه‌ اجتماعی موجب قوی‌شدن ملت شده و ایران را به کشوری تبدیل می‌کند که هیچ فشار و قدرت خارجی قادر به استعمارش نخواهد شد.

امام جمعه فارسان گفت: مشارکت بالا جنبه‌ بازدارندگی دارد و قدرتِ چانه‌زنی و مقاومتِ کشور را در برابرِ جبهه‌ دشمن، بسیار افزایش می‌دهد.

وی، مشارکت اندک در انتخابات را سبب تشدید فشارها و نتیجه‌بخش‌کردن تهدیدات از سوی اردوگاه دشمن دانست و توضیح داد:  آنهایی که در این روزها بر طبل کاهش مشارکت می‌کوبند دقیقا در جبهه دشمنان ایران قرار دارند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول