اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم پیگیری مطالبات آبی از مسیر صحیح/مردم از رویارویی با یکدیگر پرهیز کنند

امام جمعه شهرکرد گفت: مطالبات در خصوص مسئله آب باید از مسیر صحیح پیگیری شود و اجازه سوءاستفاده به ضدانقلاب، منافقین و برهم‌زنندگان امنیت کشور داده نشود و لذا مردم از هرگونه رویارویی پرهیز کنند.

لزوم پیگیری مطالبات آبی از مسیر صحیح/مردم از رویارویی با یکدیگر پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در پیام جمعه پیرامون مسئله آب گفت: با کاهش نزولات آسمانی همه باید به مشکل کمبود آب توجه جدی داشته باشیم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری هم به مراتب بیشتر از جاهای دیگر با مشکل آب مواجه است، افزود: مشکل آب شرب در جاهای مختلف استان مشهود و محسوس است، آب کشاورزی و صنعت و امثال آن در این استان آنقدر با مشکل مواجه است که نرخ بیکاری استان را به شدت افزایش داده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم نجیب دو استان همجوار با هم مشکلی ندارند و بسیار نسبت به هم رئوف هستند، توضیح داد: چرا باید در فضای مجازی و چرا به وسیله بعضی از مطالبه‌گران زمینه رویارویی مردم فراهم شود، مردم عزیز این استان همیشه مطالبات خود را از مسئولان و دستگاه‌های مسئول پیگیری کرده‌اند و هیچ‌گاه فضای نامناسبی ایجاد نکرده‌اند.

نکونام خاطرنشان کرد: باید مطالبات از مسیر صحیح پیگیری شود و اجازه سوءاستفاده به ضد انقلاب و منافقین و برهم‌زنندگان امنیت کشور داده نشود و لذا مردم از هرگونه رویارویی پرهیز کنند.

امام جمعه شهرکرد با انتقاد از کم‌کاری مسئولان امر و متولیان امنیت اظهار داشت: چرا اجازه داده می‌شود با یک سری امور خلاف واقع، عواطف و احساسات مردمی تحریک شود، به هر حال یک سری مطالبات قانونی و منطقی وجود دارد، مسئولان باید بی‌طرف در میدان باشند و شرایط را برای همگان ترسیم کنند، میان حرف‌ها و مطالبات قانونی و منطقی و میان مطالبات زیاده‌خواهانه تفکیک قائل شوند و امور را برای مردم تبیین کنند.

وی تصریح کرد: نباید اجازه داد شرایط بحرانی حاکم شود و مردم خوب و ارزشمند این دو استان که همیشه در اوج مهر و محبت کنار هم بوده و هستند در فضای غبارآلود قرار بگیرند، البته مردم هر دو استان هوشیار و بیدار هستند و اجازه ناامنی آن هم در شرایط انتخاباتی که باید کشور در اوج امنیت باشد را نمی‌دهند اما از مسئولان واقعا انتظار دارند در میدان و پاسخگوی مطالبات باشند.

نکونام با بیان اینکه صبوری و بصیرت مردم استان همیشگی و تحسین‌برانگیز است، گفت: انتظار داریم مسئولان مطالبات حق آن‌ها را به جد مورد توجه قرار بدهند و اجازه داده نشود با یکسری کارها و اقدامات غیرمعقول مردم در شرایط بحرانی قرار بگیرند.

امام جمعه شهرکرد تشریح کرد: مردم چهارمحال و بختیاری نه تنها هرگز زیاده‌خواه نبوده‌اند بلکه مانع بهره‌مندی دیگران از آب هم نبوده‌اند و لذا تنها مطالبه آنان عدالت در توزیع آب و عملیاتی شدن مصوبات قانونی است.

وی در پایان از مسئولان خواست نقش خود را ایفا کنند و اجازه ندهند شاهد حوادث ناخوشایند باشیم.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول