اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مجیدی:هنوز برایم قابل هضم نیست داور چطور آن پنالتی را نگرفت/ ریسک فوتبال تهاجمی را پذیرفته‌ام

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:در بازی گذشته ما از الدحیل بهتر بودیم و از تمام بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبشان در بازی رفت تشکر می‌کنم.

مجیدی:هنوز برایم قابل هضم نیست داور چطور آن پنالتی را نگرفت/ ریسک فوتبال تهاجمی را پذیرفته‌ام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الدحیل قطر اظهار داشت:  در بازی گذشته ما از الدحیل بهتر بودیم و از تمام بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبشان در بازی رفت تشکر می‌کنم.

وی افزود: آنها هر چیزی که من خواستم را در زمین پیاده کردند. زدن 11 گل در 3 بازی کار بزرگی بود که بچه‌های تیم استقلال انجام دادند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: مسلما بازی مقابل تیمی که 2 ماه پیش در جام باشگاه‌های جهان شرکت کرده سخت است ولی در بازی قبل از همه نظر از تیم الدحیل بهتر بودیم. من به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم که یک فوتبال زیبا و تهاجمی را انجام دادند. این مساله چیزی است که من و هواداران استقلال دوست داریم. زدن 11 گل در 3 مسابقه کار هر تیمی نیست اما بعد از گذشت 2 روز هنوز برایم قابل هضم نیست وقتی بازی 3 بر 3 بود چگونه داور آن صحنه را پنالتی نگرفت. در 25 سالی که فوتبال بازی کردم چنین چیزی ندیده بودم.

وی تاکید کرد: با همه این صحبت‌ها بازی فردا سخت است و ما با همه احترام به الدحیل و بازیکنان این تیم فردا با تمام وجود بازی خواهیم کرد. وقتی خیلی تهاجمی بازی می‌کنیم حتما باید یکسری از ریسک‌ها را بپذیریم. من با همه وجود این ریسک را قبول کردم و فردا هم با همه وجود بازی تهاجمی می‌کنیم. ما مشکلاتی در بحث دفاع تیمی داریم که قطعا آن ها را برطرف می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا فشار در 3 بازی اول در آینده این تیم تاثیرگذار است یا خیر گفت: وقتی بازی تهاجمی انجام می‌دهیم انرژی بیشتری از دست می‌دهیم. در بازی قبل وقتی 3 بر 3 شدیم به دنبال تساوی نبودیم ولی هر زمان بازیکن تعویضی وارد زمین کردیم با همان کیفیت همیشگی برای ما بازی کرده اند. ما بازیکنان ذخیره خوبی داریم که می‌توانند با همان کیفیت بازیکنان اصلی برای ما بازی کنند.

مجیدی در خصوص اینکه آیا قول می‌دهد تیمش با کیفیت بازی قبلی یا حتی بهتر بازی کند گفت: ساختار و فرهگ باشگاه ما همین است. هواداران استقلال فوتبال تهاجمی دوست دارند، در 3 بازی گذشته حتی یک بار ندیدید بازیکنان ما به خاطر مصدومیت خودشان را زمین بیندازند. ولی در بازی قبلی با الدحیل از دقیقه 86 تا 93 فقط سه دقیقه و 50 ثانیه بازی کردیم. شما از اینگونه مسائل در تیم استقلال نخواهید دید. استقلال به دنبال بازی تهاجمی و خوب است و دوست دارم هواداران از بازی تیمشان لذت ببرند.

وی تصریح کرد: در مربیگری هیچ مربی عاقلی قول نمی‌دهد ولی این قول را می‌دهم که برای استقلال و هوادارانش تمام تلاشمان را انجام بدهیم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول