اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ریگی:سعی کردیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم/ از هواداران با معرفت استقلال تشکر می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: از بازیکنان و هواداران با معرفت استقلال تشکر می‌کنم که بعد از آن اشتباه به من قوت قلب دادند تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

ریگی:سعی کردیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم/ از هواداران با معرفت استقلال تشکر می‌کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود ریگی نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الدحیل اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم دوست دارم هر چه سریعتر کرونا ریشه کن شود تا مردم را در استادیوم‌ها داشته باشیم.

وی افزود: بعد از باخت به الدحیل سعی کردیم نقاط ضعف را برطرف کنیم و ان شاالله فردا با تمام توان تلاش می‌کنیم دست پر از زمین خارج شویم.

هافبک تیم استقلال تاکید کرد: می‌خواهم از بازیکنان و هواداران با معرفت استقلال تشکر می‌کنم که بعد از آن اشتباه به من قوت قلب دادند  تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

هافبک تیم استقلال تاکید کرد: درباره اشتباهم باید بگویم که نباید آن اشتباه را مرتکب می‌شدم. باید تصمیم بهتری می‌گرفتم. ما تلاش کرده‌ایم به شکلی آنالیز و کار کنیم که وقتی می‌خواهیم تهاجمی عمل کنیم، سعی کنیم سازمان دفاعی خوبی هم داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول