اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مدال نقره سهراب مرادی در وزنه‌برداری آسیا

سهراب مرادی موفق شد در وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در مجموع به مدال نقره دست پیدا کند.

مدال نقره سهراب مرادی در وزنه‌برداری آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان امروز ادامه پیدا کرد و سهراب مردای وزنه‌بردار اصفهانی کشورمان در دسته ۹۶ کیلوگرم روی تخته رفت.

مرادی در یک‌ضرب در حرکت نخست وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی را بالای سر برد اما در حرکت دوم نتوانست وزنه ۱۷۴ کیلوگرمی را مهار کند؛ مرادی در حرکت سوم موفق شد وزنه ۱۷۴ کیلوگرمی را مهار کند و به مدال برنز رسید.

یانگ از کره‌جنوبی با ثبت وزنه ۱۷۴ کیلوگرم نشان نقره را از آن خود کرد، چون این وزنه‌بردار زودتر از سهراب به این وزنه رسید، در جایگاه دوم قرار گرفت؛ تیان تائو از چین با هم با ثبت ۱۷۵ کیلوگرم به مدال طلا رسید.

در حرکت دوضرب در اولین حرکت وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی را بالای سر بود اما در حرکت دوم و سوم نشد وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی را مهار کند و به این ترتیب به مدال نقره حرکت دوضرب دست پیدا کرد؛ مرادی در مجموع نیز با ۳۸۴ کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره گرفت.

سهراب مرادی با وجود قرار گرفتن روی سکوی آسیایی نتوانست به رکوردهای مدنظر برای کسب سهمیه المپیک دست پیدا کند؛ هم‌اکنون وزنه‌بردار قرقیزستان ۳۲۱۸ و چین تایپه ۳۰۶۶ امتیاز المپیکی دارند و بالاتر از سهراب مرادی با ۳۰۸۹ امتیاز هستند.

در شرایطی که از آسیا فقط یک نفر می‌تواند سهمیه دسته ۹۶ کیلوگرم را کسب کند، فعلا این سهمیه در دست ایرانی‌ها نخواهد بود و سهراب مرادی یک فرصت دارد تا با حضور در گزینشی کلمبیا امتیازات لازم را کسب کند.

به گزارش فارس، سهراب مرادی سابقه حضور در المیپک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو را دارد که در المپیک ریو موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا شد؛ مرادی چندی پیش در مسابقات قهرمانی غرب آسیا موفق به کسب 3 مدال طلا شده بود.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول