اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مسئولین مذاکره کننده در برجام فریب دشمن را نخورند

امام جمعه مهریز تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری را لازمه توسعه همه جانبه کشور دانست و گفت: مسئولین در مذاکره باید هوشیار باشند و فریب دشمن را نخوردند.

مسئولین مذاکره کننده در برجام فریب دشمن را نخورند

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام عبد الرضا محی الدینی در پیام خطبه‌های امروز شهرستان مهریز اظهار کرد: مسئولین مذاکره کننده در برجام باید هوشیار باشند تا فریب دشمن را نخورند. 

وی افزود: مسئولینی که برای مذاکره کننده در خصوص برجام با آمریکا  حضور پیدا می کنند در مقابل تمام ملت باید پاسخگوی اعمال خود باشند. مجلس شورای اسلامی باید تمام مراحل برجام و مذاکره را زیر ذره‌بین قرار دهد.

امام جمعه مهریز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دولت آمریکا سخن حق را پذیرا نیست ادامه داد: او می خواهد یک سری مطالب باطل و بی اساس را به خورد مردم ایران بدهد که مسئولین با بصیرت ایران مانع از این امر می شوند. 

محی‌الدینی به انتخابات خرداد ۱۴۰۰ اشاره و عنوان کرد: رسانه‌های بیگانه با تمام قدرت در صدد کمرنگ کردن حضور مردم در این انتخابات هستند خبرنگاران و رسانه‌های ملی کشور ایران باید با اطلاع رسانی و پوشش خبری کامل مانع از تحقق این عمل شوند. 

وی تصریح کرد: خواست دیگر دشمن ایجاد اختلاف میان مردم برای انتخاب فرد اصلح است. ملت ایران علاوه بر حضور پرشور باید فرد اصلحی را برای رئیس قوه مجریه انتخاب کنند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها را با عدالت کامل برطرف کند. 

محی‌الدینی به سال روز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اشاره و بیان کرد: دانه های شنی که چشم شیطان بزرگ را کور کرد معجزه ای از طرف خداوند بود و آمریکایی ها از آن به عنوان بزرگترین شکست خود یاد می کنند. 

وی ادامه داد: حادثه طبس باعث برملا شدن واقعیت پوشالی نیروی های نظامی آمریکا شد  برای چندمین بار آمریکا در مقابل ایران شکست خورده است و دچار عجز و ناتوانی شده است.

محی الدینی گفت: امروز دشمن از صلابت ایران می ترسد و به فرموده رهبر کبیر انقلاب آمریکا و هیچی کس دیگر در مقابل کشور ایران هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام جمعه مهریز به 9 ادریبهشت روز شوراها اشاره و ضمن تقدیر از زحمات شورای شهر خاطرنشان کرد: وظیفه آنها رسیدگی به مشکلات مردم و رفع آنها در محدوده وظایف خودشان است و برنامه های کلان شهر را مدیریت کنند تا اینکه  شهری خوب و زیبا داشته باشیم. 

وی ادامه داد: در انتخابات امسال سعی کنند افرادی برای شورای شهر کاندید شوند که با صداقت، امانت‌دار و با مدیریت خوب و جهادی کارهای شهر را به پیش ببرد مردم هم با بصیرت، هوشیاری و حضور حداکثری به پای صندوق‌های رأی بیایند. 

امام جمعه مهریز به هفته کرامت اشاره کرد و افزود: این هفته موقعیت مناسبی برای دستگیری از فقرا  و نیازمندان است خیرین و  مردم  در این هفته ایتام و نیازمندان مهریزی را از یاد نبرند.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول