اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تزریق واکسن خارج از نوبت به مدیران عمل زشتی است/با مدیران خاطی برخورد می‌شود

استاندار خوزستان گفت: تزریق واکسن به مدیران خارج از نوبت عمل زشتی است و با توجه به دستور رییس جمهور و معاون اول وی با مدیران خاطی بر خورد خواهد شد.

تزریق واکسن خارج از نوبت به مدیران عمل زشتی است/با مدیران خاطی برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قاسم سلیمانی استاندار خوزستان در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: تزریق واکسیناسیون به مدیران خارج از نوبت عمل زشتی است و با توجه به دستور رییس جمهور و معاون اول وی با مدیران خاطی بر خورد خواهد شد.

بنا بر این گزارش، محمد رضا ایزدی رییس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز نیز امروز گفت: شورای شهر اهواز بعد از دریافت پاسخ استعلام مرکز بهداشت شرق اهواز در هفته آینده، درباره واکسن زدن شهردار اهواز تصمیم گیری می‌کند.

وی عنوان کرد: این کمیسیون ظهر چهارشنبه با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد اما شهردار به رغم دعوت، در این نشست حاضر نشد و در تماس تلفنی اعلام کرد که به دلیل جلسه دیگری نمی‌تواند در نشست کمیسیون حضور یابد.

واکنش مقامات ارشد دولت

در پی انتشار خبر سوءاستفاده شهرداران اهواز و آبادان از سهمیه واکسن غسال‌ها، حسن روحانی رئیس جمهور اظهار کرد: چند نفری از شهرداری‌های چند نقطه تخلف کرده و از واکسن استفاده کردند. با متخلفان استفاده از واکسن کرونا به شدت برخورد می‌کنیم و پرونده آنها تشکیل و به قوه قضاییه ارسال می‌شود.

همچنین معاون اول رئیس جمهور هم خواستار برکناری سوء‌استفاده کنندگان شد و گفت: هر مدیری در هر رده‌ای خارج از روال و برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با سوءاستفاده از فرصت دیگران واکسن بزند، صلاحیت مدیریت ندارد و به اعتماد عمومی خسارت زده است و به سرعت باید از مسئولیت کنار گذاشته شود.

 عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای شهر اهواز هم خبر تزریق واکسن از سوی شهردار را تایید کرد ؛ موسی پور عضو شورای شهر اهواز نیز پیش از این گفته بود: شبکه بهداشت روشن کنند چگونه ممکن است دفتر نوشادی شهردار اهواز با یک پاکبان اشتباه گرفته شود؟!

همچنین لطفعلی زاده یک عضو دیگر شورای شهر اهواز خواستار عزل و برخورد قضایی با نوشادی شهردار اهواز به علت سوءاستفاده از واکسن کرونای غسال‌ها شد.

سخنگوی وزارت بهداشت نیز در واکنش به تخلف شهردار اهواز و آبادان به دلیل استفاده از واکسن پاکبان ها گفت: درخواست وزارت بهداشت این است که این افراد به مراجع قانونی معرفی شوند.

ورود دستگاه قضا به پرونده تخلف شهرداران اهواز و آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس، دادستان عمومی مرکز خوزستان نیز از تشکیل پرونده قضایی برای تخلف شهرداران اهواز و آبادان خبر داد و گفت تا حصول نتیجه از این تخلف چشم پوشی نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول