اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعلام زمان ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از آغاز زمان ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی از ۱۳ اردیبهشت خبر داد.

اعلام زمان ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات  قرآن کریم در کهگیلویه و بویراحمد

سید رضا منصوری مهریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از آغاز ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: ثبت‌نام این دوره از مسابقات ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد،ضمن اینکه زمان ثبت‌نام تحت هیچ شرایطی تمدید نمی‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات صرفا از طریق سایت WWW.quraniran.ir وتوسط متقاضی صورت می گیرد .لذا انجام ثبت‌نام ازطریق سایت‌های دیگر مجاز نبوده ودر صورت انجام (کان لم یکن) تلقی می‌شود.

وی خطاب به متقاضیان گفت:  متقاضیان تلاش کنند در روزهای ابتدایی نسبت به ثبت‌نام در سایت فوق الذکراقدام کرده و از انجام ثبت نام در روزهای پایانی خودداری کنند.

این مسئول بیان کرد:  تمامی شرکت کنندگان می توانند ضمن ثبت‌نام در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، رشته های حفظ،‌ اذان، دعاخوانی، هم‌سرایی و همخوانی به صورت همزمان دررشته تفسیرعمومی هم ثبت نام کنند، همچنین اعضای گروه‌های هم‌سرایی و همخوانی قرآن کریم می‌توانند در یکی از رشته های انفرادی دیگر ثبت نام کنند.

وی با اشاره به شرایط عمومی جهت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات گفت: داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن حداقل 18 سال سن متولدین 1382/3/15 به قبل  و اقامت دائم در شهرستان محل برگزاری مسابقه شرط حضور در این دوره از مسابقات است، ضمن اینکه روز مسابقه همراه داشتن کارت ملی الزامی است.

مدیر امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ابتدای تیرماه برگزار می‌شود، مسابقات شهرستانی در صورت فراهم بودن شرایط حضوری برگزار می‌شود در غیر اینصورت به صورت ویدئو کنفرانسی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود متقاضیان شرکت در این دوره مسابقات فایل حاوی شیوه نامه برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران را با دقت مطالعه کنند تا در زمان برگزاری مسابقات مشکلی برخورد نکنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول