اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  بازی

ملاقات گیمرها با «فرمانده مقاومت» در تابستان

تهیه کننده بازی «فرمانده مقاومت: نبرد آمرلی» گفت: این بازی در حال حاضر در مرحله تست و دیباگ قرار دارد و پس از اصلاحات نهایی اوایل تابستان امسال در سبد کالای فرهنگی خانواده ها قرار می گیرد.

ملاقات گیمرها با «فرمانده مقاومت» در تابستان

گروه تفریح و نشاط: تهیه کننده بازی «فرمانده مقاومت: نبرد آمرلی» در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: این بازی در حال حاضر در مرحله تست و دیباگ قرار دارد و پس از اصلاحات نهایی اوایل تابستان امسال در سبد کالای فرهنگی خانواده ها قرار می گیرد. مهدی جعفری جوزانی مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت بازی ای که نمایش دهنده رشادت های «سردار سلیمانی» است، گفت: بر اساس فراخوانی که در صفحه شخصی خودم و صفحه بازی برای پیشنهاد اسم منتشر شد با همراهی مردم اسامی مختلفی برای بازی پیشنهاد شد که در نهایت با جمع بندی هایی که با کارگردان اثر داشتیم، «فرمانده مقاومت: نبرد آمرلی» به عنوان نام بازی انتخاب شد.

وی ادامه داد: این بازی در حال حاضر در مرحله تست و دیباگ قرار دارد و پس از اصلاحات نهایی اوایل تابستان امسال در سبد کالای فرهنگی خانواده ها قرار می گیرد.

تهیه کننده بازی «فرمانده مقاومت: نبرد آمرلی» با بیان اینکه این بازی در نوع خود قطعاً مخاطبان را شگفت زده خواهد کرد،‌ گفت: بازی از لحاظ گرافیکی نسبت به تیزر ابتدایی که ٦ ماه پیش منتشر شد فرق کرده،‌ بازی بزرگتر و سلاح های جدیدتری اضافه شده است، در واقع تاکنون بازی ای با این گرافیک و داستان در سطح اول شخص نداشته ایم.

جعفری جوزانی افزود: با توجه به اینکه امکان سریالی شدن بازی وجود دارد دو قسمت دیگر هم در حال نگارش است که نام آنها بر اساس مأموریت های صورت گرفته در سوریه و حلب انتخاب می شود، اما عنوان «فرمانده مقاومت» در تمامی قسمت ها ثابت است.

وی گفت: ما به دنبال این بودیم که بازی فرمانده مقاومت متأثر از بازار بازی سفیر نباشد، به همین جهت هم تصمیم گرفتیم عرضه آن را دیرتر آغاز کنیم اما به موج چهارم کرونا برخورد کردیم و باعث شد این تأخیر طولانی تر شود.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری منادیان با تأکید بر اینکه نام «فرمانده مقاومت» از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حاج قاسم الهام گرفته شده،‌ گفت: در صورتی که موج پنجم کرونا در راه نباشد و شرایط بهتر شود،‌ قطعاً با یک رونمایی ویژه این بازی را روانه بازار خواهیم کرد.

داستان بازی فرمانده مقاومت روایتگر شکست محاصره چندماهه شهر آمرلی با رشادت های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

شخصیت اصلی بازی یک سرباز مدافع حرم است که تلاش می کند خانواده های در معرض خطر حمله داعش را به کمک همرزمان خود نجات دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول