اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شیمیدر نخستین دستاورد بسکتبال قم در تاریخ لیگ برتر را رقم زد

رئیس هیات بسکتبال استان قم با تبریک موفقیت تیم شیمیدر در کسب مقام سوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، آن را نخستین دستاورد تاریخ بسکتبال قم در ادوار مختلف لیگ برتر بسکتبال ایران دانست.

شیمیدر نخستین دستاورد بسکتبال قم در تاریخ لیگ برتر را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال شیمیدر که از سال 1398 نماینده استان قم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور شده، بعد از لیگ نیمه‌تمام آن سال به دلیل شیوع ویروس کرونا، در لیگی که هنوز فینال آن بین مهرام و شهرداری گرگان در جریان است به مقام سوم دست یافت.

شیمیدر قم یکی از تیم‌های گروه دوم مرحله مقدماتی بود که بعد از مهرام به پلی‌آف آمد و با عبور از تیم‌های خانه بسکتبال خوزستان و اکسون تهران راهی مرحله نیمه نهایی شد اما با شکست از شهرداری گرگان به مسابقه رده‌بندی رفت و با برتری 90 بر 85 مقابل تیم پالایش نفت آبادان رتبه سوم لیگ را به خود اختصاص داد.

رئیس هیات بسکتبال استان قم با تبریک موفقیت تیم بسکتبال شیمیدر قم در کسب مقام سوم رقابت‌های فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، اظهار کرد: این رتبه نخستین موفقیت تاریخ بسکتبال قم از حضور تیم‌های باشگاهی در مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران است که شیمیدر آن را رقم زد.

مرتضی سخایی عنوان کرد: این موفقیت ارزنده را به هنریک درغوکاسیان مدیرعامل عزیز و دلسوز باشگاه شیمیدر، کادر فنی و بازیکنان این تیم بزرگ لیگ برتری تبریک می‌گویم زیرا این اتفاق مایه افتخار و سربلندی جامعه ورزش قم، ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته شد.

وی افزود: دستاورد ارزشمند مقام سومی مسابقات فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران سزاوار و لایق تیم بسکتبال شیمیدر قم بود و یقینا این اتفاق ارزنده سرآغاز راهی پرامید به سمت قله‌های رفیع توسعه و پیشرفت بسکتبال، این رشته دانشگاهی و المپیکی و نوید بخش نشاط و پویایی علاقمندان و تمامی فعالان بسکتبال، جامعه ورزش و آغازگر روزهای طلایی بسکتبال استان قم خواهد بود.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول