اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حمایت از طرح‌های بهره‌وری محصولات کشاورزی در ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزایش سالانه ۱۰ درصدی بهره‌وری در تولیدات محصولات کشاورزی را از اهداف اصلی طرح جهش تولید بسیج مهندسان کشاورزی عنوان کرد و گفت: از طرح‌های افزایش بهره‌وری حمایت می‌کنیم.

حمایت از طرح‌های بهره‌وری محصولات کشاورزی در ملایر

هادی بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: طی برگزاری نشستی با تعدادی از  اعضای بسیج مهندسین کشاورزی فعال در اجرای طرح جهش تولید بسیج در خصوص حوزه‌های مختلف تولید تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه افزایش بهره‌وری در حوزه کشاورزی از جمله موضوعات مهم این جلسه بود افزود: ما در این جلسه بر ارائه طرحی کارشناسی و کلی برای  بهبود بهره‌وری مطابق با ظرفیت‌ها و نیازهای شهرستان صحبت کردیم و عنوان شد که در صورت رائه طرحی جامع حمایت لازم را از مهندسان و فارغ التحصیلان این حوزه خواهیم داشت.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شرای اسلامی با اشاره به اینکه طرح جهش تولید بسیج مهندسان کشاورزی از سال ۹۹ و با حضور داوطلبانه ۸۰ نفر از مهندسین کشاورزی در سطح شهرستان آغاز شده است گفت: در این طرح هر کدام از این افراد  با فعالیت ترویجی و آموزشی در چند روستا در راستای افزایش بهره‌وری فعالیت دارند.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: افزایش سالانه ۱۰ درصدی بهره‌وری در تولیدات محصولات کشاورزی از اهداف اصلی این طرح سه ساله به شمار می‌رود.

انتهای پیام/89013

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول