اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

مهدی رسولی هم برای کمک به آزادی زندانیان فراخوان داد

مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) با پیوستن به پویش «دوباره زندگی» برای آزادسازی زندانیان غیرعمد در ماه رمضان فراخوان داد.

مهدی رسولی هم برای کمک به آزادی زندانیان فراخوان داد

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) با پیوستن به پویش «دوباره زندگی» برای آزادسازی زندانیان غیرعمد در ماه رمضان فراخوان داد تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی این زندانیان به آغوش خانواده‌ها بازگردند.

وی در این خصوص اظهارداشت: بعضی از نعمت‌های خداوند را انسان‌ها قدرش را نمی‌دانند که یکی از آن‌ها آزادی است. دنیا بالا و پایین دارد و برخی راهشان به زندان می‌افتد و از نعمت آزادی محروم می‌شوند.

رسولی با بیان اینکه ما این نعمت و فرصت را داریم تا «هرکس چراغی، مشعلی دارد بیاورد..» تا آن اتفاق بزرگ رقم بخورد، تصریح کرد: امام سجاد(ع) فرمودند: در این شب‌های ماه مبارک، خداوند هرشب هزاران نفر را از زندان نفس آزاد می‌کند. ما هم در این شب‌ها کمک کنیم تا افرادی از زندان آزاد شوند تا ان شاء الله ما هم از زندان نفس خلاصی پیدا کنیم.

مردم و خیرین برای مشارکت در این طرح می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۱۱۹۹۳۱۲ به نام خیریه پناه وابسته به هیأت ثارالله زنجان واریز کنند.

فیلم سخنان مهدی رسولی در این خصوص را اینجا ببینید:

 

 

پیش از این رضا هلالی مداح اهل بیت(ع) نیز در سومین گام خود برای آزادی زندانیان، به مناسبت ماه رمضان و میلاد امام حسن(ع) فراخوانی اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول