اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

چالش‌های کرونا در حمل مشعل المپیک؛ محرومیت عموم از دیدن مشعل

به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا، حمل مشعل المپیک در مناطقی از ژاپن پشت درهای بسته انجام می‌شود.

چالش‌های کرونا در حمل مشعل المپیک؛ محرومیت عموم از دیدن مشعل

به گزارش خبرگزاری فارس، حمل مشعل المپیک از ۵ فروردین در فوکوشیما آغاز شد اما از همان ابتدا به خاطر نگرانی از شیوع ویروس کرونا مشکلاتی در زمان حمل مشعل المپیک به وجود آمد.

کمیته برگزاری بازی‌های توکیو به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان حمل مشعل، از مردم خواست تا از تشویق کردن و حضور در خیابان‌ خودداری و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

با وجود این دستورالعمل‌ها شیوع ویروس کرونا در مناطقی از ژاپن به قدری زیاد بود که مقامات برگزاری تصمیم گرفتند در برخی از مکان‌ها حمل مشعل را پشت درهای بسته برگزار کنند.

کمیته برگزاری بازیهای توکیو گفت که حمل مشعل در جزیره میاکوجیما در اوکیناوا در حضور عموم برگزار نمی‌شود چرا که این منطقه در حال حاضر تحت اولویت اقدامات مهار گسترش ویروس کرونا قرار دارد.

توکیو ۲۰۲۰ در بیانیه‌ای اعلام کرد که همکاری با این منطقه و نیروهای محلی در سایر بخش‌ها ادامه خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود این روبداد در ایمنی کامل انجام خواهد شد. در مناطق دیگر از جمله اوزاکا نیز حمل مشعل پشت درهای بسته صورت گرفت.

از روز گذشته در توکیو و ۳ منطقه دیگر شرایط اضطراری اعلام شده در حالی که یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن اطمینان داد بازی‌های توکیو در شرایط ایمن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول