اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

میزبانی 11 رویداد ملی ورزشی در چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی شد

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در 6 ماه پیش رو، در صورت بهبود شرایط و فروکش کردن موج کرونا، این استان میزبان 11 رویداد ورزشی در رشته های مختلف خواهد بود.

میزبانی 11 رویداد ملی ورزشی در چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، حمید کریمی گفت: در 6 ماه پیش رو، در صورت بهبود شرایط و فروکش کردن موج کرونا، این استان میزبان 11 رویداد ورزشی در رشته‌های مختلف خواهد بود.

وی ادامه داد: با وجود تمامی محدودیت‌های مالی، اردوی تیم ملی کاراته، مسابقات بوکس، شنا، دو و میدانی، ووشو، بدنسازی و  بدمینتون، پاراگلایدر و کشتی را در قسمت آقایان در استان میزبان خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین مسابقات موتورکراس و تیراندازی با کمان نیز در تمامی رده‌های سنی و با حضور ورزشکاران آقا و خانم از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کریمی از تامین اعتبار لازم برای این رقابت‌های کشوری خبر داد و خواستار پیگیری هیات‌های مربوطه برای هماهنگی برگزاری شایسته مسابقات در «اردوبام ورزش کشور» شد.

گفتنی است این استان هم اکنون به عنوان اردوبام ورزش کشور و مرکز بین‌المللی تمرین در ارتفاع شناخته می‌شود.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول