اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۹ بازی بدون برد ۶ بازی بدون گل/ مشکلات صنعت نفت مالی نیست!

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه روند ناکامی‌های خود در نیم فصل دوم، این بار از سیرجان دست خالی برگشت.

۹ بازی بدون برد ۶ بازی بدون گل/ مشکلات صنعت نفت مالی نیست!

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه نتایج ضعیف خود، این بار در سیرجان مغلوب شاگردان امیر قلعه‌نویی شد.

در دیداری که شاگردان پورموسوی در مقابل میزبان حرفی برای گرفتن نداشتند و حتی از خلق یک موقعیت مسلم گلزنی نیز بازماندند، پورموسوی به همراه تیمش، هفتمین باخت صنعت نفت در فصل جاری را رقم زدند.

مشکلات صنعت نفت فقط مالی نیست!

به نظر می‌رسد مشکلات تیم صنعت نفت فراتر از چالش‌های مالی است و این باشگاه برای فصل آینده نیاز به یک پوست اندازی کلی در بخش‌های مدیریتی، فنی و آرایش تیمی است.

در شرایطی که نفت آبادان در نیم فصل نخست این رقابت‌ها، با ۶ پیروزی، پنج تساوی و چهار باخت با کسب ۲۳ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته بود، این تیم از آغاز نیم فصل دوم، به سقوط آزادی که از هفته دوازدهم آغاز کرده بود ادامه داد و با شکستی که شب‌های گذشته تجربه کرد، موقتاً و پیش از پایان دیدارهای هفته بیست و یکم، در مکان دهم جدول قرار گرفت، جایگاهی که در حال حاضر توسط تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شهرخودوری مشهد تهدید می‌شود.

اگر آبادانی‌ها نتوانند خود را از شرایط فعلی خارج کنند، دو دیدار آینده این تیم مقابل آلومینیوم اراک و استقلال تهران (معوقه) می‌تواند طلایی‌پوشان را از رتبه فعلی خود، به زیر بکشد.

۹ بازی بدون برد ۶ بازی بدون گل

صنعت نفت آبادان در ۹ بازی اخیر با پیروزی از زمین مسابقه خارج نشده و در شش بازی اخیر نیز، موفق به گلزنی نشده است.

شاید صحبت‌های کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال در آبادان، مبنی بر بازی پورموسوی با نام‌هایی که حالا پا به سن گذاشته‌اند و  کارآیی سابق را ندارند، اکنون نمایان شده و صنعت نفت در برخی خطوط، از جمله خط حمله با شاخص سنی بالا و کارآیی کم دست و پنجه نرم می‌کند.

این تیم در فصل نقل و انتقالات نیم فصل نیز خوب عمل نکرد و پورموسوی به رویه خود در ابتدای فصل تداوم بخشید و با به خدمت گرفتن دو خالدی و زهیوی، به شاخص سنی خود در قوای تهاجمی اضافه کرد تا ترکیب صنعت نفت، یارای حضور در یک لیگ فرسایشی را نداشته باشد.

همزمان، پورموسوی که کاهش استفاده از جوانان تیمش روی آورد، بازیکنانی که در نیم فصل نخست، بارها هواداران و کارشناسان فوتبال را به وجود آورده بودند، حالا دیگر در ترکیب موسوی، فرصتی برای خودنمایی نداشتند.

اگر مشکل مالی صنعت نفت حل شود، این تیم در ادامه لیگ حرفی برای گفتن ندارد

در چند بازی اخیر، به وضوح مشخص بود که مهاجمان این تیم، توان خلق موقعیت، دوندگی و خلاقیت فردی خود را تا حدود زیادی از دست داده‌اند، به گونه ای که خط میانی این تیم، در خلق موقعیت برای مهاجمان زردپوش، اندک توان باقیمانده خود را نیز عقیم دیده است.

مشکلات صنعت نفت آبادان فراتر از چالش‌های موجود این باشگاه است و حتی اگر در چند روز آینده، مشکلات مالی این تیم حل شود، صنعت نفت در حیطه فنی با قوای فعلی، در ۹ هفته باقی مانده، مقابل حریفان حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول