اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

روزه‌اولی‌ها هدیه روزه‌داری می‌گیرند

مسوول کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب در همدان با اشاره به اجرای طرح «دختران آسمانی» گفت: در روز پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) دختران روزه‌اولی هدیه می‌گیرند.

روزه‌اولی‌ها هدیه روزه‌داری می‌گیرند

زهرا بهرامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اجرای طرح «دختران آسمانی» خبر داد و اظهار کرد: این طرح ویژه دختران روزه اولی است و پنج سال است که اجرا می‌شود اما سال گذشته به علت شیوع کرونا متوقف شد.

وی با بیان اینکه هر سال برنامه مفصلی برای روزه اولی‌های دختر داشتیم گفت: در روز ۱۵ ماه رمضان مراسم افطار، شام به همراه هدیه برای دختران در نظر می‌گرفتیم و نشریه‌ای هم به عنوان هدیه به مادران تقدیم می‌شد که طی دو سال اخیر برنامه تغییر کرده است.

مسوول کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب در همدان با بیان اینکه معتقدیم این طرح ترییتی نباید متوقف شود، بنابراین امسال به شکل دیگری اجرا می‌شود تصریح کرد: امسال به خاطر شرایط سخت کرونایی در یک برنامه نمادین، افطار و هدیه توسط «فرشته جشن تکلیف» به در خانه‌های دختران روزه اولی ارسال می‌شود تا برای روزه‌داری خود تشویق شوند.

وی در خصوص چگونگی اطلاع‌رسانی این برنامه بیان کرد: این طرح از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی می‌شود و علاقمندان ثبت‌نام می‌کنند و پس از دریافت آدرس هدیه و افطار آنها به درب منازل ارسال شود.

بهرامیان با بیان اینکه هر سال ۱۵۰ تا ۱۷۰ نفر مهمان طرح «دختران آسمانی» هستند خاطرنشان کرد: این طرح از حایی مورد حمایت نیست و هزینه آن را خود اعضای کانون به همراه خیرین تامین می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح »دختران آسمانی» توسط ۲۵ تا ۳۰ دختر نوجوان انجام می‌شود که عضو کانون هستند تصریح کرد: علاوه بر این طرح، «سه‌شنبه‌های مهدوی»، «برگزاری دعای ندبه» در روزهای جمعه و «هدیه به مادران شهدا» در روز مادر از دیگر فعالیت‌های این گروه است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول