اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

افاضلی: تیم‌ها از پرسپولیس می‌ترسند، به استقلال خیلی خوشبین هستم/فولاد نیازمند چند بازیکن کلیدی است

کارشناس فوتبال ایران توضیحاتی را پیرامون عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد.

افاضلی: تیم‌ها از پرسپولیس می‌ترسند، به استقلال خیلی خوشبین هستم/فولاد نیازمند چند بازیکن کلیدی است

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از نظر من نمایندگان ایران تا اینجا خوب کار کرده‌‌اند. یادمان باشد بازی‌ها در این دوره بسیار سخت است چون تیم‌ها هر سه روز یک بار بازی می‌کنند و طبیعتا بازیکنان فشار زیادی را متحمل می‌شوند.

وی افزود: یکی از مواردی که فولاد خوزستان را دچار مشکل کرده، این است که نمی‌تواند از بازیکنانش به صورت چرخشی استفاده کند و مجبور است با یک عده بازیکن ثابت به میدان برود اما با این وجود همه تیم‌های ما خوب کار کردند و این نشان می‌دهد تیم‌های ما چه از نظر شرایط جسمانی و چه از نظر ریکاوری و همچنین مسائل فنی و کادر مربیگری از شرایط خوبی برخوردار هستند.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص عملکرد پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس در آسیا تیم قابل احترامی است و در 4 سال گذشته در دو فینال حضور داشته است.همه تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند با ترس بازی می‌کنند و همین موضوع به تیم کمک می‌کند. پرسپولیس به اندازه کافی نفرات دارد و 17، 18 نفر بازیکن از نظر فنی شبیه به هم دارد که همین موضوع به کادر فنی کمک می‌کند تا با تعویض‌های مختلف تیمش را بالانس کند.

افاضلی یادآور شد: همه تصور می‌کردند بعد از جدایی برانکو پرسپولیس نزول کند ولی می‌بینیم با وجود جدایی بازیکنان کلیدی مثل بیرانوند، علیپور و خلیل‌زاده خریدهایی توسط این تیم صورت گرفته که نه تنها این تیم افت نکرده بلکه جای آنها پر شده است. از نظر من همه چیز آماده و مهیای صعود پرسپولیس به مراحل پایانی است هر چند ممکن است در طول بازی‌ها حوادثی رخ بدهد. مثلاً توپی به تیر دروازه بخورد یا مثلاً توپ بعد از اصابت به یک بازیکن وارد دروازه شود. معمولاً مربیان برای این اتفاقات کاری نمی‌توانند انجام بدهند اما در کلیات پرسپولیس تیمی است که می‌تواند تا مراحل پایانی حضور داشته باشد.

وی در خصوص عملکرد فولاد و تراکتور در این مسابقات گفت: من دوست دارم هر 4 نماینده ایران موفق باشند، فولاد تیمی است که کمبودها و کاستی‌ها را با کار تیمی پر می‌کند و نکونام تیمی آماده کرده که بازیکنانش همه روی فوتبال تمرکز دارند و متعهد و مسؤولیت‌پذیر هستند. آنها سعی می‌کنند خلاء را در کار تیمی پر کنند اما حضور در مراحل بالاتر نیازمند این است که یک مربی بازیکنانی داشته باشد که سرنوشت مسابقه را تغییر بدهند. استقلال، پرسپولیس و تراکتور تا حدودی این نفرات را دارند ولی در فولاد فقط یک نفر وجود دارد که می‌تواند در نتیجه بازی تأثیر بگذارد. این تیم برای موفقیت نیاز به دو سه بازیکن کلیدی دارد که البته پنجره آنها هم برای جذب بازیکن بسته است.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال گفت: به استقلال خیلی خوش‌بین هستم چون این تیم کیفیت خوبی از خود ارائه کرده است. حالا فراز کمالوند هم در کادر فنی استقلال حضور دارد که با تجربه است و نمی‌شود به کادر فنی استقلال یک کادر جوان لقب داد. من معتقدم استقلال هم از این مسابقات دست خالی برنمی‌گردد و به دور بعد صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول