اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در عملیات پلیس شازند توقیف شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند، از شناسایی و توقیف ۲ دستگاه خودروی کامیون حامل یک میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان خبرداد.

۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در عملیات پلیس شازند توقیف شدند

عبدالرضا جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با تشدید طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهرستان، به دو دستگاه کامیون حامل کالا مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی با تأکید بر اینکه خودروهای مذکور از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های مرکزی کشور در حرکت بودند، افزود: مأموران در بازرسی از کامیون‌ها موفق به کشف ۵۷۴ عدد انواع قفل، ۵۰۰ عدد سیبک خودرو و ۲۷ دستگاه پنکه برقی، فاقد مدارک مثبته گمرکی، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند با اشاره به توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق و انتقال آنها به پارکینگ یادآور شد: ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شهرستان، یک میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال برآورد شده است.

جودکی با تأکید بر عزم فراگیر پلیس در مبارزه با پدیده نابهنجار قاچاق به منظور تقویت و حمایت مستمر از تولیدات ملی بیان کرد: در این عملیات هر دو راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول