" /> " /> " /> " />
اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۶۰۰ یتیم قشمی زیر چتر 6 حامی

رئیس کمیته امداد شهرستان قشم گفت: در طرح ایران مهربان ، تعداد ۶۰۰ نفر از ایتام این شهرستان توسط شش نفر از حامیان زیر چتر حمایتی قرار گرفتند.

۶۰۰ یتیم قشمی زیر چتر 6 حامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامرضا غلامی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تعداد ۶۰۰ فرزند از خانواده های ایتام و محسنین در شهرستان قشم توسط شش نیکوکار نوع دوست دارای حامی شدند.

غلامی افزود: در حال حاضر ۸۷۹ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان قشم می باشند که یک‌هزار و ۷۷۸ نیکوکار  آنان را مورد حمایت مادی و معنوی قرار داده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان در سال گذشته به بیش از سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید که در مقایسه با کمک‌های ارائه‌شده در سال ۱۳۹۸ از رشد ‌۱۶۴درصدی برخوردار بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قشم با تقدیر از اقدام خداپسندانه این حامیان بیان کرد: امیدواریم که با توجه به شرایط سخت کرونایی و مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا، خیران ونیکوکاران شهرستان قشم با افزایش کمک‌های نقدی خود شرایط ارائه خدمات بهتر به ایتام این شهرستان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول