اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افزایش ۱۲۵ درصدی حقوق رزمندگان معسر

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از افزایش بیش از ۱۲۵ درصدی حقوق رزمندگان معسر خبر داد و گفت: این روند از فروردین ماه امسال در حقوق آنها اعمال شده است.

افزایش ۱۲۵ درصدی حقوق رزمندگان معسر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در همین رابطه اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر توجه خاص و رسیدگی به امور رزمندگان دفاع مقدس که بیش از ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل را دارند و از هیچ گونه شغل و یا دریافت حقوق و امکاناتی بهره مند نشده اند، این افزایش حقوق اعمال شد.

او با اشاره به جزئیات این افزایش حقوق افزود: با حمایت ویژه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی و همکاری و مساعدت دولت ، سازمان برنامه و بودجه و پی گیری های مجدانه  وزیر دفاع
 و پشتیبانی نیروهای مسلح، اعتبارات کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران که در سنوات گذشته از سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح کمک معیشت دریافت می کردند و درآمد دیگری ندارند ، افزایش بیش از ۱۲۵ درصد پیدا کرده و در فروردین ماه سال جاری به حساب آنان واریز شد.

عزیزی با اشاره به اینکه این مستمری به بیش از ۶۲ هزار رزمنده پرداخت می شود، گفت: در سال جاری نیز برای بیش از ۳۶ هزار نفر از رزمندگان دیگری که قبلا در سازمان های نیروهای مسلح تشکیل پرونده داده و در نوبت عضویت در صندوق ایثارگران سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح بودند، مستمری برقرار می شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس خاطرنشان کرد: نگاه مجلس تلاش برای ایجاد عدالت در نظام پرداخت هاست و افزایش حقوق رزمندگان معسر نیز در این چهارچوب صورت گرفت.

او افزود: ما نمی توانیم کسانی را که روزی از این آب و خاک دفاع کردند و عضو هیچ دستگاه یا سازمانی نیز نبودند را به حال خود رها می کردیم بنابراین امسال با نظر مثبت مجلس و همکاری وزارت دفاع، این افزایش حقوق اعمال شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول