اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

آغاز به کار پویش ملی «نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم»

پویش ملی «نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم» طی مراسمی در خبرگزاری فارس و با حضور رئیس و معاونین سازمان بسیج اساتید کشور به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار پویش ملی «نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم»

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ظهر امروز طی مراسمی با حضور مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، محسن مهدیان معاون خبر خبرگزاری فارس و جمعی از اساتید دانشگاه و معاونین سازمان بسیج اساتید « پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم» به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

این پویش به همت نهضت استادی بسیج راه‌اندازی شده و قرار است با همکاری خبرگزاری فارس نامه‌ها و خواسته های استادان، دانشجویان، زنان و دانش آموزان و اقشار مختلف مردم را جمع آوری کرده و در آغاز دولت سیزدهم به رئیس جمهور منتخب تحویل دهد.

 

 

بر همین اساس بسیج اساتید در استان‌های مختلف با همکاری دفاتر استانی خبرگزاری فارس در راستای اهداف این پویش حرکت خواهند کرد.

گفتنی است بسیج استادان ایران اسلامی پس از بررسی های لازم به ۱۴۰۰ نامه برگزیده اقشار مختلف جوایز نفیسی اهداء خواهد کرد.

در مراسم آغاز به کار « پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم» که در خبرگزاری فارس برگزار شد، از پوستر این پویش رونمایی شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول