اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)+عکس

۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) به همت خیران امامزاده قاصی الصابر (ع) تهیه شده و قرار است این بسته‌ها در هفته جاری بین نیازمندان توزیع شود.

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)+عکس

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امامزاده‌های استان تهران همزمان با ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع کرونا برای کمک به نیازمندان دست به کار شدند تا سفره‌های رمضان نیازمندان را رنگین کنند.

امامزاده‌ قاضی الصابر به عنوان یکی از امامزاده‌های محوری در ماه مبارک رمضان که این روزها نیز برنامه مناجات‌خوانی با مداحی میثم مطیعی و حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برگزار می‌کند، اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی کرده است.

بر همین اساس، یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به همت خیران آماده شده است که ۵۰۰ بسته در هفته جاری به مناسبت میلاد امام حسن (ع) بین نیازمندان توزیع خواهد شد و این بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

این بسته‌های معیشتی به ارزش حدودی ۸۰۰ هزار تومان که در امامزاده قاضی الصابر (ع) بسته‌بندی شده است، تا چهارشنبه در بین نیازمندان با محوریت مناطق محروم غرب تهران توزیع خواهد شد.

به گزارش فارس، در آستان امامزاده قاضی الصابر(ع) در کنار مناجات‌خوانی در ماه مبارک رمضان، بسته‌های معیشتی نیز آماده ارسال خواهد شد. همچنین در شب‌های ماه رمضان چندین خیر نیز برای کمک به نیازمندان اعلام آمادگی کردند که کمک‌های مردمی برای نیازمندان نیز جمع‌آوری و تبدیل به بسته‌های معیشتی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول