اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

تحقق وعده آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد در لواسانات/ پیگیری تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی استمرار خواهد داشت

امام جمعه لواسانات با بیان اینکه حضور مدعی‌العموم در لواسانات می‌تواند از تخلفات دولتی جلوگیری کند گفت: نبود دادستان مجرب مشکل اصلی لواسانات بود که به لطف خداوند و تلاش آیت‌الله رئیسی این موضوع تحقق یافت.

تحقق وعده آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد در لواسانات/ پیگیری تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی استمرار خواهد داشت

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، امام جمعه لواسانات گفت: با تلاش‌های قوه قضاییه حوزه قضایی در لواسانات به دادسرای عمومی و انقلاب ارتقا یافت و دادستان جوان و انقلابی با عزم گسترش عدالت و مبارزه با فاسد بر سرکار آمد. این بخشی از وعده‌هایی است که رئیس قوه قضاییه داده بود و اینک محقق شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید «سعید حسینی‌لواسانی» افزود: لواسانات فاقد مدعی‌العموم بود و مرجعی تخلفات را پیگیری نمی‌کرد. تخلفاتی که بیشتر آن تبعیض است. حضور مدعی‌العموم در لواسانات می‌تواند از تخلفات دولتی جلوگیری کند.

وی ادامه داد: شناسایی متخلفینی که از قانون سوءاستفاده می‌کنند وظیفه دادستان است و او به راحتی می‌تواند از این گونه تخلفات جلوگیری کند. نبود دادستان مجرب مشکل اصلی لواسانات بود که به لطف خداوند و تلاش آیت‌الله رئیسی این موضوع تحقق یافت.

آیت‌الله رییسی ریاست قوه قضاییه روز یکشنبه ۵ مرداد ۹۹ در جریان جلسه شورای‎‌عالی حفظ حقوق بیت‌المال صراحتاً اعلام کرد: پیگیری تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی در منطقه لواسانات با چند حکمی که صادر شده است پایان نمی‌یابد و این موضوع تا حصول نتیجه و اعاده همه اراضی غیرقانونی تصرف شده به بیت‌المال استمرار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول