اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری باند ۵ نفره سارقان مسلح در غرب تهران/ زورگیری در پوشش مسافرکشی

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند ۵ نفره سرقت مسلحانه و سرقت به عنف در غرب استان تهران با داشتن حدود ۵۰ مالباخته، گفت: این باند اشخاص را تحت عنوان مسافر سوار کرده و سپس با سلاح‌های سرد و گرم اقدام به سرقت و زورگیری می‌کردند.

دستگیری باند ۵ نفره سارقان مسلح در غرب تهران/ زورگیری در پوشش مسافرکشی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران امروز در حاشیه برنامه اطلاع‌رسانی دستگیری چندین سارق مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی درخواست‌ها و شکایات شهروندان مبنی بر سرقت مسلحانه و سرقت به عنف، این امر در دستور کار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی برای شناسایی اعضای باند گفت: در مرحله اول با بررسی میدانی و تحقیقات مقدماتی طی سرنخی یکی از اعضای باند شناسایی شده و پس از هماهنگی مرجع قضایی وی در یک اقدام ضربتی دستگیر شد. 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: پس از این سایر اعضای باند ۵ نفره شناسایی و دستگیر شدند که در شهریار و سایر شهرهای غرب استان تهران اقدام به سرقت مسلحانه و سرقت به عنف با سلاح گرم و سرد داشتند.

سردار ظهیری ادامه داد: نکته حائز اهمیت آن است که اقدامات این باند ابتدا تحت عنوان مسافر، اشخاص را سوار کرده و سپس اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند همچنین با سرقت خودرو، مجدداً اقدام به سرقت و زورگیری مسلحانه می‌کردند.

وی عنوان کرد: توصیه همیشگی پلیس به شهروندان آن است که سفرهای داخلی و خارجی مراقب باشند سوار هر خودرویی نشده و به وسیله‌ای اطمینان نکنند تا شاهد چنین مواردی نباشیم و با مشاهده موارد مشابه و مشکوک لطفاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: از اعضای این باند سلاح‌های سرد و گرم و ۲ دستگاه خودروی سرقتی کشف شد و تاکنون ۴۷ مالباخته نیز شناسایی و مواجه حضوری شدند که سایر اقدامات با هماهنگی مرجع قضایی در حال انجام است.

انتهای پیام/ش/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول