اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

مشاور وزیر کشور: انتشار اظهاراتم درباره حوادث آبان ۹۸ تقطیع شده و خلاف واقع است

مشاور وزیر کشور گفت: مطلب شبکه معاند ایران اینترنشنال درباره اظهاراتم درمورد حوادث آبان ۹۸ خلاف واقع و تحریف و تقطیع شده است.

مشاور وزیر کشور: انتشار اظهاراتم درباره حوادث آبان ۹۸ تقطیع شده و خلاف واقع است

 به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، مشاور وزیر کشور با اشاره به شایعات منتشر شده از سوی شبکه معاند ایران‌اینترنشنال مبنی بر اینکه وی در گفت‌گویی بیان کرده که ۲۳ درصد از قربانیان حوادث آبان۹۸ فاصله نزدیک و به شقیقه شلیک شده بود؛ گفت: مطلب شبکه معاند ایران اینترنشنال، خلاف واقع و تحریف و تقطیع شده است.

روح‌الله جمعه‌ای افزود: البته نمی‌توان انتظاری هم از شبکه ایران‌اینترنشنال، شبکه‌های معاند و ضد انقلاب برای انتشار مطالب واقع و به نفع منافع ملی داشت.

جمعه‌ای تصریح کرد: چند شب گذشته در شبکه کلاب هاوس بحثی صورت گرفته بود و آقای محمود صادقی برای چندمین بار ادعاهای موهومی درباره حوادث آبان‌ماه ۹۸ مطرح کرده بودند و بنده به استناد اظهارات ریاست محترم کمیسیون امنیت ملی که در خرداد ماه سال ۹۹ طی مصاحبه‌ای منتشر شده بود، صحبت کردم و به دفاع از حقیقت بنا به مدارک و مستندات رسمی موجود پرداختم.

او تاکید کرد: حرف‌های آن شب مطلب تازه‌ای نبود و بارها مصاحبه مقامات رسمی کشور و وزیر محترم کشور و جناب آقای ذوالنوری تکرار شده بود و جای تعجب دارد برخی افراد از جمله آقای محمود صادقی نسبت به آن بی توجه بوده و به مستندات بیگانگان و ضدانقلاب متوسل می‌شوند و احساسات عمومی جامعه را جریحه دار می‌کنند؛ البته شبکه ایران‌اینترنشنال هم طبق رسالت ضد ایرانی خود همان حرف‌ها را تقطیع و تحریف کرد.

مشاور وزیر کشور بیان کرد: برخلاف اظهارات اینگونه افراد که ناگفته هایی درباره حوادث آبان ماه ۱۳۹۸ وجود دارد، در واقع نظام ناگفته هایی از غرض ورزی ها و فتنه گری و کینه توزی و خصومت دشمنان دارد که صرفا برای ایجاد امنیت روانی و آرامش اجتماعی فعلا قصد پرداختن به آن را ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول