اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

بسته‌های معیشتی آستان قدس رضوی فقط از طریق کانون‌های خادمیاری توزیع می‌شود

بسته‌های معیشتی آستان قدس رضوی تنها از طریق کانون‌های خادمیاری این آستان توزیع می‌شود.

بسته‌های معیشتی آستان قدس رضوی فقط از طریق کانون‌های خادمیاری توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس آستان قدس رضوی همزمان با ماه مبارک رمضان و با همکاری کانون‌های خادمیاری این آستان در سراسر کشور اقدام به تهیه و توزیع سبد‌های معیشتی برای نیازمندان سراسر کشور کرد.

نحوه توزیع این بسته‌های معیشتی به این صورت است که خانواده‌های نیازمند توسط کانون‌های خادمیاری شناسایی و بسته‌های معیشتی به آنها اهدا می‌شود.

اما در روزهای اخیر پیامک‌هایی با محتوای ارائه و اختصاص بسته معیشتی توسط آستان قدس رضوی برای برخی خانواده‌ها خصوصاً در مناطق محروم ارسال شده است که منبع ارسال این پیامک‌ها دفاتر آستان امام رضا (ع) نیستند.

در محتوای این پیامک‌ها آمده است که کمک معیشتی این نهاد با ارسال کد ملی شخص، نام و نام خانوادگی و تعداد افراد خانواده و وضعیت تکفل و سرپرستی و همچنین ارائه یک شرح حال مختصر اختصاص پیدا می‌کند.

پیگیری‌ها از مجموعه‌های ذی‌ربط در آستان قدس رضوی حاکی از این است که اساساً چنین پیامکی از سوی این نهاد ارسال نشده و این پیامک‌ها هیچ ارتباطی با آن آستان ندارد و شهروندان باید نسبت به در اختیار قرار دادن اطلاعات خود در این زمینه هوشمند باشند زیرا در اختیار قراردادن اطلاعات شخصی و بانکی احتمال کلاهبرداری مالی و فیشینگ را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول