اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

ساروی: اگر به المپیک بروم برای طلا خواهم جنگید/با بالی رفیق هستم و امیدوارم به هم کمک کنیم

مدعی وزن 97 کیلوگرم گفت: اگر من هم به المپیک اعزام شوم، از هیچ تلاشی برای کسب خوش رنگ ترین مدال در توکیو دریغ نمی‌کنم.

ساروی: اگر به المپیک بروم برای طلا خواهم جنگید/با بالی رفیق هستم و امیدوارم به هم کمک کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدهادی ساروی در مورد کسب سهمیه وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات گزینشی آسیایی اظهار داشت: خوشبختانه بعد از آن اردوهایی که پشت سر گذاشتیم و زیر نظر کادرفنی تمرینات خوبی را برگزار کردیم، توانستم در آلماتی کسب سهمیه کنم. در این رقابت ها کشتی های خوبی گرفتم و خداراشکر علاوه بر سهمیه، مقام اول را هم کسب کردم.

وی در مورد حریفانش در این رقابت ها تاکید کرد: در گزینشی کشتی گیران ازبک و چین و قرقیزستانی را بردم. مطرح ترین کشتی گیر در بین آنها، حریف قرقیزستانی بود که در یک تورنمنت هم توانسته بود الکسانیان را شکست دهد.

کشتی‌گیر وزن 97 کیلوگرم کشورمان که در مسابقات جهانی نورسلطان نیز نماینده ایران بود، ادامه داد: قبل از کرونا در مسابقات جهانی شرکت کردم، آن وقت تازه از 87 کیلو به 97 کیلوگرم آمده بودم باوجودی که آماده هم بودم اما متاسفانه نتوانستم مدال بگیرم. بعد از آن در آسیایی مدال طلا گرفتم و وقفه ای که به خاطر کرونا در مسابقات ایجاد شد، باعث شد به شرایط بهتری در این وزن برسم. قبلا وزنم نسبت به حریفان پایین تر بود، اما حالا بهتر از قبل هستم. امیدوارم این روند رو به رشد را حفظ کنم تا بهترین نتیجه را در آینده بگیرم.

ساروی در مورد حریفانش نیز تصریح کرد: من با بیشتر مدعیان وزن 97 کیلوگرم کشتی گرفتم و مسلما این مسئله در روند آماده سازی من خیلی تاثیرگذار است. این روزها با کادرفنی کشتی های حریفان درجه یکم را دنبال کرده و آنها را آنالیز می‌کنیم تا اگر نماینده کشورمان در المپیک بودم، بهترین کشتی ها را ارائه دهم.

وی در سوالی در مورد شباهت چهره اش با محمدحسین محمدیان نیز گفت: خیلی ها ما را اشتباه می گیرند.

کشتی گیر آملی تیم ملی فرنگی روند اردوهای تیم ملی را بعد از بازسازی خانه کشتی خوب دانست و تاکید کرد: افتخار شاگردی استاد بنا را دارم. از او درس های زیادی گرفته ام و از تجربیاتش استفاده می کنم. امیدوارم از این به بعد موفقیت بیشتری کسب کنم.

ساروی در گفت و گو با برنامه دایره طلایی در ارتباط زنده از خانه کشتی، با اشاره به مهدی بالی نزدیک ترین حریفش برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک خاطرنشان کرد: مهدی بالی علاوه بر اینکه رقیبم هست، خیلی هم رفیقیم. من و مهدی از جوانان با هم حریف بودیم و امیدوارم پا به پای هم پیش رفته و به هم کمک کنیم. 

مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی فرنگی در خاتمه گفت: هر ورزشکاری آرزویش کسب مدال طلا در المپیک است، اگر من هم به المپیک اعزام شوم، از هیچ تلاشی برای کسب خوش رنگ ترین مدال در توکیو دریغ نمی‌کنم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول