اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بهره برداری از مگاپروژه در زیربخش های مختلف بخش کشاورزی آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از افتتاح و بهره برداری از چندین مگاپروژه در زیربخشهای مختلف دام وطیور، گلخانه، صنایع تبدیلی کشاورزی وشبکه های آبیاری در استان آذربایجان شرقی تا پایان سال 1400 خبر داد.

بهره برداری از مگاپروژه در زیربخش های مختلف بخش کشاورزی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در حاشیه بازدید از گاوداری ۶۰۰۰ راسی درحال ساخت در شهرک دامپروری ساتلو در شهرستان تبریز با بیان اینکه این گاوداری در زمینی به مساحت حدود ۱۵۰ هکتار در شهرک دامپروری ساتلو در حال ساخت است، اظهار داشت: علاوه برگاوداری شیری، کارخانه خوراک دام وسیلوهای علوفه را بصورت همزمان درحال ساخت دارد و فازاول پروژه ان شاءالله تا شهریورماه امکان بهره برداری خواهد داشت .

وی با بیان اینکه حمایتهای دولتی در قالب ایجاد زیرساختها اعم از تامین گاز ، برق و آب در شهرک دامپروری شهرستان تبریز توسط سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی انجام پذیرفته است ادامه داد: مبلغ حدود ۲۵۰۰ میلیارد ریال نیز توسط شرکت سرمایه گذار در این پروژه سرمایه گذاری می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه از سال ۱۳۹۷ چندین مگاپروژه در زیربخشهای مختلف دام و طیور، گلخانه، صنایع تبدیلی کشاورزی و شبکه های آبیاری در استان آذربایجان شرقی  تعریف شده و درحال انجام است، افزود: امیدواریم تا پایان سال بخش عمده ای از این پروژه ها مورد بهره برداری قرار گرفته و تقدیم مردم استان شود.

انتهای پیام/60001

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول