اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در مازندران

نخستین مرحله از آئین نهضت کمک‌های مومنانه در سال جدید همزمان با ماه مبارک رمضان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران و روز بسیج سازندگی با اهدای ۸۵ سری جهیزیه و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا سراسر استان آغاز شد.

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اولین مرحله از آئین نهضت کمک‌های مومنانه در سال جدید همزمان با ماه مبارک رمضان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران و روز بسیج سازندگی با اهدای ۸۵ سری جهیزیه و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا سراسر استان به همت سپاه کربلا و با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در قدمگاه شهدای مدافع حرم مازندران لشکر ویژه ۲۵ کربلا برگزار شد.

 

 سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در آئین نهضت کمک‌های مومنانه طی سخنانی گفت: به واسطه تلاش مجدانه مومنین، ارگان‌ها و نهادها، سال ۱۴۰۰ سال خوبی برای ما در شروع یک کار ارزشمند و خیر بود که مومنین، مردم و بسیجیان کارهای خوبی را انجام دادند.

وی افزود: از سال ابتدای سال ۱۴۰۰ کمک‌های مومنانه مازندران مانند سایر استان‌ها شکل گرفت و به برکت همگرایی که بین نهادها از جمله کمیته امداد امام خمینی، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام، سپاه و بسیج ایجاد شد در ایام عید امسال تا این لحظه کمک‌های مومنانه بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان جمع‌آوری و به دست نیازمندان واقعی رسید.

 

فرمانده سپاه کربلا گفت:  از ویژگی‌ کمک‌های مومنانه این دوره به واسطه عید نوروز این بود که محتویات کمک را مانند آن چیزی که خانواده‌ها احتیاج دارند اضافه کردیم مانند آجیل، شکلات و ...

مسلمی با بیان اینکه در ماه رمضان هم گوشت، مرغ، سویا، برنج و روغن در بسته معیشتی دیده شد، خاطرنشان کرد: امروز هم به واسطه ماه پرخیر برکت رمضان با کمک بنیاد مستضعفان ۱۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع کردیم، همچنین در این ایام ۲۷۳ سری جهیزیه از عید تا الان آماده شد که معادل ۷/۵ میلیارد تومان بود و به دست نیازمندان رسید.

وی با بیان اینکه بسته‌هایی که امروز تهیه شد، ۵۰۰ هزار تومان و مجموعا ۵ میلیارد تومان است، یادآور شد: امروز اعتقاد ما این است که هر جا بتوانیم مشکلات مردم را رفع کنیم و به فکر نیازمندان باشیم، بزرگترین مبارزه با استکبار جهانی است. استکبار به دنبال این است که ناامیدی را در میان مردم رواج و سلب اعتماد را شکل دهد، همه ارگان‌ها و نهادها با هم هم‌افزا شدند تا در این جهاد واقعی و در مقابل استکبار جهانی به درستی و  شایستگی بایستند.
 

 

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: یکی از اهداف در تامین جهیزیه برای نوعروسان این است که از کالای ایرانی استفاده کنیم، در این ۲۷۳ سری جهیزیه عمدتا ۲۲ قلم کالا قرار دارد که همه آن، کالای ایرانی است، امید است که به مناسبت شعار سال که تولید، پشتیبانی‌ها و رفع موانع است ما بتوانیم با اقدامات مشابه بخشی از مشکلات نیازمندان را برطرف و از طرف دیگر کمک کنیم که تولید در ایران عزیز ما رونق پیدا کند.

انتهای پیام/ ۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول